Vizuāli telpiskās uztveres attīstība mākslas nodarbībās 6. klasē
Author
Aderniece, Ilze
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Avotiņa, Austra
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba tēma - Vizuāli telpiskās uztveres attīstība mākslas nodarbībās 6. klasē. Diplomdarba mērķis ir pētīt vizuāli telpiskās uztveres attīstības iespējas mākslas nodarbībās 6. klasē. Lai šo mērķi sasniegtu, darbā izvirzīti vairāki uzdevumi un, ievērojot skolēnu vecumposmu, kā arī balstoties uz mācību priekšmeta standartu, tiek izstrādātas mācību uzdevumu kopas, kā arī veikta minēto mācību uzdevumu kopas īstenošana praksē. Darba nobeigumā, veicot prakstisko pētījumu un īstenojot izstrādāto mācību saturu, tiek atspoguļotas būtiskākās atziņas, iegūto rezultātu apkopojums un analīze. Pielikumā pievienoti mākslas nodarbībās izmantotie uzskates un izdales materiāli, skolēnu zīmējumi, darbu vērtēšanas tabula. Darbam ir 4 nodaļas, 12 apakšnodaļas un 7 pielikumi. The theme of the Diploma Paper is Development of Visual Spatial Perception in Art Classes in Grade 6. The goal of the Diploma Paper is to find out the possibilities of visual spatial perception development in art classes in Grade 6. In order to achieve the goal, a number of tasks were set, and, taking into consideration the age peculiarities of the learners, as well as on the basis of the subject standard, there were study task groups developed and implemented in practice. At the end of the Paper, upon carrying out the practical research and implementing the curriculum, the most significant insights, a summary of the results and their analysis are provided. There are visual aids and handouts used in the art classes, students’ drawings, and work assessment table given in the annex. The Paper consists of 4 chapters, 12 sub-chapters and 7 annexes.