Show simple item record

dc.contributor.advisorVēzis, Viesturs
dc.contributor.authorBuls, Rihards
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-02T01:08:39Z
dc.date.available2016-07-02T01:08:39Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other54541
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/32279
dc.description.abstractBakalaura darba “Datorikas apguves iespējas dažādās pasaules valstīs” mērķis ir izvērtēt dažādu pasaules valstu datorikas apguves pieredzi vispārizglītojošās mācību iestādēs, lai piedāvātu mācību saturu, kas sekmētu arī tālāku datorikas apguvi augstākās izglītības mācību iestādēs. Izstrādātā darba ietvaros veicu vairāku valstu vispārizglītojošo skolu datorikas apguves satura analīzi, kuru balstīju uz vienotu izpētes metodoloģiju un metriku. Izpētīju ar datoriku saistīto studiju programmu uzņemšanas prasības dažādu valstu augstskolās. Sniedzu savu risinājumu ideālajam skolu datorikas modelim, atklājot obligāti iekļaujamo datorikas mācību priekšmeta saturu, kā arī apzināju blakus faktorus, kas varētu sekmēt studiju uzsākšanu ar datoriku saistītās augstskolu studiju programmās. Darba apjoms: 43 lpp., 90 avoti un 7 tabulas.
dc.description.abstractThe objective of bachelor’s thesis “Computing learning possibilities in various countries around the world” is to evaluate computing learning experience of basic education institutions in various countries of the world, in order to offer training content that would promote further computing learning in institutions of higher education. Within the work, basic education school learning content analysis was performed, which was based on united methodology and metrics. Researched admission requirements of computing associated study programmes in institutions of higher education in different countries. Offered my solution to ideal school computing model by revealing mandatory content of computing subject, and identified other factors that may promote admission to computing related university programmes. Magnitude of work: 43 pages, 90 sources and 7 tables.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectDatorzinātne
dc.subjectdatorika
dc.subjectdidaktika
dc.subjectmācību programmas
dc.subjectmācību iestādes
dc.titleDatorikas apguves iespējas dažādās pasaules valstīs
dc.title.alternativeComputing learning possibilities in various countries around the world
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record