LSEZ "Lauma Fabrics" SIA ārvalstu tirgus apgūšanas stratēģija
Author
Samigullins, Ruslans
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Joppe, Aina
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma: LSEZ “Lauma Fabrics” SIA ārvalstu tirgus apgūšanas stratēģija. Pētījuma mērķis – pamatojoties uz pieejamiem statistikas datiem un pieejamo literatūru, izpētīt LSEZ “Lauma Fabrics” SIA stratēģisko vadīšanu, to ietekmējošus faktorus un izstrādāt uzņēmuma ienākšanas stratēģiju ārvalstu tirgū. Bakalaura darbs ir sadalīts trijās nodaļās. Pirmajā nodaļā tiek izpētīta stratēģiskās vadības procesa būtība un tā nozīmē uzņēmējdarbībā. Otrajā nodaļā tiek veikts LSEZ “Lauma Fabrics” SIA pamatdarbības apraksts, tiek veikta finanšu un stratēģiskā analīze, un noteiktas turpmākas attīstības stratēģijas – “jauna produkta izstrāde” un “koncentriskā diversifikācija”. Trešajā nodaļā tiek noteikti LSEZ “Lauma Fabrics” SIA jauni produkcijas noieta tirgi – Itālija, Vācija un Francija. Bakalaura darbā tiek apstiprināta pētījuma hipotēze – “veicot Latvijas tekstilizstrādājumu nozares analīzi, LSEZ “Lauma Fabrics” SIA finanšu un stratēģisko analīzi, kā arī ES valstu eksporta potenciāla aprēķinu tekstilizstrādājumu nozarē, var izstrādāt uzņēmuma ārvalstu tirgus apgūšanas stratēģiju”. Bakalaura darba apjoms ir 59 lappuses (bez pielikumiem). Tajā iekļauti 15 attēli, 25 tabulas un 38 literatūras avoti. Darbam pievienoti 3 pielikumi. ATSLĒGAS VĀRDI: PRODUKTS, TIRGUS, ANALĪZE, STRATĒĢIJA, FINANSES, EKSPORTS. Bachelor thesis: LSEZ “Lauma Fabrics” LTD foreign market entry strategy. Aim of the study – based on available statistical data and the available literature, explore LSEZ “Lauma Fabrics” SIA strategic management, and the factors affecting the development of the company’s strategy for entering foreign markets. Bachelor thesis is divided into three chapters. The first chapter examines the nature of the strategic management process and it means in a business. The second chapter involves LSEZ “Lauma Fabrics” Ltd business activity, financial and strategic analysis, future development strategy – “new product development” and “concentric diversification”. The third chapter involves LSEZ “Lauma Fabrics” Ltd new product markets – Italy, Germany and France. Bachelor’s thesis confirms the study hypothesis – “by Latvian textile industry analysis, LSEZ “Lauma Fabrics” Ltd financial and strategic analysis, as well as the EU countries’ export potential of textile industry estimates, the company may develop a foreign market entry strategy”. Bachelor thesis consists of 59 pages (without appendixes). It includes 15 images, 25 tables, 38 literature sources, and 3 appendixes. KEYWORDS: PRODUCTS, MARKETS, ANALYSIS, STRATEGY, FINANCE, EXPORT.