Uzņēmuma SIA "X" finansiālās darbības analīze
Author
Orlova, Jeļena
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Bule, Larisa
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba mērķis – veicot tirdzniecības uzņēmuma SIA „ X” finansiālās darbības analīzi izstrādāt priekšlikumus uzņēmuma finansiālās darbības rādītāju uzlabošanai. Darba uzdevumi: 1.Izpētīt finansiālās darbības analīzes būtību, veidus un metodes; 2.Izmantojot finanšu analīzes metodes, veikt uzņēmuma finansiālās darbības novērtējumu; 3.Salīdzināt uzņēmuma darbības rādītājus ar konkurentiem nozarē; 4.Uz finanšu analīzes pamata sniegt secinājumus un izstrādāt priekšlikumus uzņēmuma finanšu darbības uzlabošanai. SIA X saimnieciskajā darbībā iespējamie uzlabojumi ietver aktīvu aprites pilnveidi. SIA X aktīvos noteicošie ir krājumi ar precēm tirdzniecībai, tādēļ jāveicina to aprites paātrināšana. To iespējams veikt organizējot izpārdošanas, piedāvājot atlaides utml. Tādejādi būtu iespējams saīsināt krājumu aprites periodu un paaugstināt uzņēmuma rentabilitātes rādītājus, kas salīdzinājumā ar konkurentiem nav īpaši augsti. The purpose of the work – to develop proposals for the improvement of the company's financial performance by conducting financial analysis of trading company X, Ltd. Work tasks: 1.To research essence of financial analysis, types and methods of analysis; 2.By using the financial analysis methods, to carry out the assessment of the company’s financial activities; 3.To compare financial ratios with competitors in the sector; 4.As based on financial analysis to provide conclusions and to develop proposals for the improvement of the financial activities of X, Ltd. In X, Ltd possible improvements include asset turnover improvement. In X, Ltd inventory prevail as a assets for trade, therefore, their realization period should be shortened. This can happen by organizing the sale-out, offering discount etc. It should be possible to shorten asset turnaround period and therefore enhance business profitability indicators, which are not particularly high compared with that of its competitors.