Klientu apkalpošanas kvalitātes vadības novērtēšana PMLP un tās pilnveidošanas iespējas
Author
Ozoliņa, Jolanta
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šķiltere, Daina
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
Pētījumā autore veic iestādes klientu apkalpošanas standartu un veikto klientu apkalpošanas kvalitātes novērtēšanas pētījumu analīzi, kā arī tiek veikta ekspertu aptauja par klientu apkalpošanas kvalitātes rādītājiem un metodēm to novērtēšanai. Klientu apkalpošanas kvalitātes vadības uzlabošanai Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldē no autores puses tiek izstrādāts jauns papildus modelis esošajām kvalitātes novērtēšanas metodēm, ieviešot kuru var efektīvāk vadīt un kontrolēt klientu apkalpošanas kvalitāti Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldē. Author of the research analyzes customer service standarts and previous customer service quality assessments as well as survey experts for customer service quality indicators and means of improvements. To improve customer service quality in The Office of Citizenship and Migration Affairs the author is developing new customer service assessment model and methodology that could improve and give more control over customer service quality in The Office of Citizenship and Migration Affairs.