• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Klientu apkalpošanas kvalitātes vadības novērtēšana PMLP un tās pilnveidošanas iespējas

Thumbnail
Öffnen
303-52925-Ozolina_Jolanta_jo09033.pdf (5.326Mb)
Autor
Ozoliņa, Jolanta
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šķiltere, Daina
Datum
2016
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Pētījumā autore veic iestādes klientu apkalpošanas standartu un veikto klientu apkalpošanas kvalitātes novērtēšanas pētījumu analīzi, kā arī tiek veikta ekspertu aptauja par klientu apkalpošanas kvalitātes rādītājiem un metodēm to novērtēšanai. Klientu apkalpošanas kvalitātes vadības uzlabošanai Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldē no autores puses tiek izstrādāts jauns papildus modelis esošajām kvalitātes novērtēšanas metodēm, ieviešot kuru var efektīvāk vadīt un kontrolēt klientu apkalpošanas kvalitāti Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldē.
 
Author of the research analyzes customer service standarts and previous customer service quality assessments as well as survey experts for customer service quality indicators and means of improvements. To improve customer service quality in The Office of Citizenship and Migration Affairs the author is developing new customer service assessment model and methodology that could improve and give more control over customer service quality in The Office of Citizenship and Migration Affairs.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/32339
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV