Show simple item record

dc.contributor.advisorŽuka, Rita
dc.contributor.authorSeržants, Jānis
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-02T01:09:08Z
dc.date.available2016-07-02T01:09:08Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other53405
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/32369
dc.description.abstractUzņēmums SIA “Mailigen” pārstāv e-pasta mārketinga nozari un darbojas globālajā tirgū. Uzņēmums pasaulē konkurē vēl vismaz ar 300 konkurentiem. Lai uzņēmums būtu atpazīstams un, lai zīmols tiktu virzīts tirgū, ir nepieciešams mārketings. Uzņēmumam patlaban aktīvi izmanto tikai trīs mārketinga kanālus – e-pasta mārketings, satura mārketings un sociālo tīklu mārketings. Visi šie mārketinga kanāli tiek izmantoti bez darbības plāna un ir uzlabojami, kā arī tie darbojas uz esošo klientu bāzes. Diplomdarba mērķis ir, balsoties uz literatūras avotiem un autora profesionālo pieredzi, izpētīt, kā uzlabot esošos e-mārketinga kanālus, kādus jaunus e-mārketinga kanālus nepieciešams ieviest un, kā visiem mārketinga kanāliem savstarpēji ir jāpapildina vienam otrs. Darbā autors secina, ka, lai uzņēmums, izmantojot mārketingu, spētu attīstīties ir nepieciešams izmantot arī tādus e-mārketinga kanālus, kuri piesaista tieši jaunus klientus un, lai varētu pārraudzīt visus mārketinga procesus ir vajadzīga mārketinga komanda, kura patlaban sastāv tikai no diviem darbiniekiem
dc.description.abstractCompany "Mailigen" works in email marketing industry and operates in a global market. The Company has at least 300 competitors worldwide. To go into market and manage that people recognize the brand marketing is necessary. The company currently uses only three marketing channels - email marketing, content marketing and social network marketing. All of these marketing channels are managed without a plan and they can be improved. Existing marketing channels operate on already existing client base. The purpose of this work is on literature and the author's professional experience basis exploring how to improve the existing e-marketing channels, what kind of e-marketing channels need to implement and how all marketing channels can work together. The author concludes that, if the company wants to proceed to help of marketing it is necessary to use e-marketing channels that attract new customers as well. To be able to monitor all marketing process marketing team is needed, because the current marketing team contains only two employees.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjecte-mārketings
dc.subjecte-mārketinga plānošana
dc.subjectmārketinga komanda
dc.subjecte-mārketinga uzlabošana
dc.titleMārketinga attīstības projekts uzņēmumā SIA "Mailigen"
dc.title.alternativeMarketing development projec in company "Mailigen"
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record