Show simple item record

dc.contributor.advisorBatraga, Anda
dc.contributor.authorSelina, Gelena
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-02T01:09:15Z
dc.date.available2016-07-02T01:09:15Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other55080
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/32399
dc.description.abstractMaģistra darba nosaukums ir „Mārketinga komunikācijas L'OFFICIEL Latvija žurnāla virzīšana tirgū”. Autore mārketinga komunikācijas pēta žurnālā L'OFFICIEL Latvija. Maģistra darba mērķis ir izpētīt L'OFFICIEL Latvija mārketinga komunikācijas, izvērtējot to priekšrocības un trūkumus, lai sniegtu priekšlikumus par to pilnveidošanas iespējām. Darba pirmajā nodaļā raksturoti mārketinga komunikāciju veidi, to galvenās priekšrocības un trūkumi. Otrajā nodaļā darba autore apskata žurnāla L'OFFICIEL Latvija mārketinga komunikāciju izmantošanu, kas ietver preses nozares novērtējumu Latvijā un žurnāla L'OFFICIEL Latvija darbību. Trešajā nodaļā tika apkopoti aptaujas rezultāti par žurnāla L'OFFICIEL Latvija mārketinga komunikācijām un veikts to novērtējums. Darba noslēgumā tika izstrādāti secinājumi un priekšlikumi par mārketinga komunikāciju pilnveidošanas iespējām. Maģistra darba apjoms – 97 lapas. Tas sastāv no 3 nodaļām, kurās ietverta 3 tabulas, 29 attēli un 1 pielikums. Izmantoto avotu skaits 60. Atslēgvārdi - mārketinga komunikācijas, L'OFFICIEL Latvija, sieviešu žurnāls, mode.
dc.description.abstractThe title of the master thesis is „ L'OFFICIEL Latvia magazine marketing communication promotion”. The author explores marketing communications in magazine L'OFFICIEL Latvia. Master's thesis aim is to explore L'OFFICIEL Latvia marketing communication in terms of its strengths and weaknesses in order to provide proposals for their improvement possibilities. The first chapter describes the types of marketing communications, their main advantages and disadvantages. In the second chapter, the author deals with the magazine L'OFFICIEL Latvia marketing communications, which consists of the press sector assessment in Latvia, women's magazine essence and the magazine L'OFFICIEL Latvia activity.In the third chapter was summarized results of a survey of the magazine L'OFFICIEL Latvia marketing communications and carried out the assessment. At the final part author gives conclusions and proposals for the improvement of marketing communications capabilities. Master's workload – 97 pages. It consists of 3 chapters, which include 3 tables, 29 figures and 1 appendics. The source number 60. Keywords - Marketing Communications, L'OFFICIEL Latvia, women's magazine, fashion magazine.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectmārketinga komunikācijas
dc.subjectL'OFFICIEL Latvija
dc.subjectsieviešu žurnāls
dc.subjectmode
dc.titleMārketinga komunikācijas L'OFFICIEL Latvija žurnāla virzīšana tirgū
dc.title.alternativeL'OFFICIEL Latvia magazine marketing communication promotion
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record