Show simple item record

dc.contributor.advisorVinčela, Zigrīda
dc.contributor.authorKraukle, Ieva
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-02T01:10:22Z
dc.date.available2016-07-02T01:10:22Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other54583
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/32584
dc.description.abstractUz tekstu korpusu lietojuma balstītas valodu studijas ir atzītas par efektīvu metodi dažādu valodas aspektu mācīšanā, sākot ar korpusu analīzi mācību materiālu sagatavei līdz aktīvai korpusu izpētei mācību procesā. Viens no galvenajiem terciārā līmeņa akadēmiskās rakstīšanas apguves uzdevumiem ir leksiskās kohēzijas aktualizācija, tādēļ pētījuma darba mērķis ir veidot un veikt korpusu balstītas darbības, kas veicina studentu un mācībspēku izpratni par leksiskās kohēzijas nozīmi rindkopu rakstīšanā, kā arī veidot studentu korpusu pēc šo darbību pārbaudes. Gadījuma izpētes metodes ietvaros pielietotā kvalitatīvā, kvantitatīvā un korpusa analīze ļāvusi atzīt, ka korpusu balstītas darbības sekmē leksiskās kohēzijas kā svarīgas akadēmiskās rakstīšanas sastāvdaļas, īpaši rindkopu rakstīšanas, apzināšanos.
dc.description.abstractCorpus-based language studies recently have been recognized as an efficient tool for a variety of linguistic aspects to be taught, ranging from corpora consultation for material development to approaches demanding active classroom corpus examination. One of the major objectives of tertiary level academic writing instruction being actualization of lexical cohesion, the goal of the current thesis is to introduce learner-centred and teacher-centred corpus-related activities for improving the aspect of lexical cohesion in students’ writing, and design a learner corpus of paragraphs after piloting these activities. The performance of a case study within which qualitative and quantitative approaches have alternated with corpus analysis has permitted acknowledgment of corpus application as beneficial for promoting awareness of lexical cohesion as a vital component of academic writing, namely paragraph writing.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectValodniecība
dc.subjectakadēmiskā rakstīšana
dc.subjectkorpusu balstīta mācīšana
dc.subjectrindkopa
dc.subjectleksiskā kohēzija
dc.subjectBritish National Corpus
dc.titleKorpusu izmantošana angļu akadēmiskās rakstīšanas mācīšanā
dc.title.alternativeUse of Corpora in Teaching English Academic Writing
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record