Show simple item record

dc.contributor.advisorHaijima, Agnese
dc.contributor.authorDreižis, Kārlis
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-02T01:10:28Z
dc.date.available2016-07-02T01:10:28Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other55032
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/32615
dc.description.abstractDarba pētnieciskais mērķis ir japāņu e-komercijas tīmekļa lappušu dizaina izstrādes ietekmējošo faktoru atklāšana. Darbā pētīta kultūras, estētiskas, tehnoloģijas un lingvistikas ietekme uz dizainu un analizētas e-komercijas tīmekļa lappuses saistībā ar šiem aspektiem. Analizējot literatūras avotus un tīmekļa lappušu saturu izmantota aprakstošā un analīzes metode, lai veiktu izvēlēto lappušu detalizētu apskatu un analīzi saistībā ar literatūras un avotu analīzes gaita iegūto informāciju. Darbā izmantota arī ekperimentālā analīze un empīriskā sistematizācija un salīdzināšana, lai aplūkotu teorētisko atziņu atbilstību situācijai un atklātu papildus iespējas pētāmajā problēmā, kā arī sintēzes un loģiski konstruktīvās metodes, lai izpētītu kopsakarības un darbā veiktās analīzes rezultātā izdarītu secinājumus. Kopsakarību izpētei izmantotas sintēzes un loģiski konstruktīvas metodes.
dc.description.abstractThis thesis aims to determine the factors that influence Japanese e-commerce web design by investigating the cultural, aesthetic, technological and linguistic impacts on web design. E-commerce web pages have been analyzed to reveal the fundamental differences in web design. The following methods are used: analysis of sources, literature and content; descriptive and analytical methods that allow examination of the web sites; experimental analysis and empirical systematisation; methods of synthesis and constructive logic to determine the correlations and make conclusions based on the analysis. The thesis consists of a theoretical part that investigates the main aspects influencing Japanese web design and an analytical part that aims to determine if these impact the work of web designers and web developers.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectĀzijas studijas
dc.subjecte-komercija
dc.subjecttīmeklis
dc.subjectJapāna
dc.subjectdizains
dc.titleJapāņu e-komercijas tīmekļa lappušu dizaina īpatnības
dc.title.alternativePeculiarities of Japanese E-commerce Web Design
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record