Sociālais medijs "Instagram" kā mārketinga komunikācijas kanāls: "ArtJam", "Paviljons" un "Yayoi" piemēri
Author
Ezergaile, Elizabete
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba "Sociālais medijs "Instagram” kā mārketinga komunikācijas kanāls: “ArtJam”, “Paviljons” un “Yayoi” piemēri" mērķis ir noskaidrot, kādā veidā un kādiem mērķiem iepriekš minētie zīmoli izmanto sociālo mediju “Instagram” kā mārketinga komunikācijas kanālu un kādus rezultātus komunikācija šajā kanālā ir sniegusi konkrētajiem zīmoliem. Teorijas daļā aplūkotas teorētiskās nostādnes par mārketingu, mārketinga komunikāciju, sociālajiem medijiem, sociālo mediju mārketingu, sociāli mediju “Instagram” kā mārketinga kanālu un patērētāju uzvedību. Kontentanalīzēs, intervijās un aptaujās iegūtie rezultāti liecina, ka, realizējot mārketinga komunikāciju sociālajā medijā “Instagram”, zīmoliem iespējams ievērojami veicināt atpazīstamību un pārdošanas apjomu pieaugumu, veidot zīmola tēlu un divvirziena komunikāciju ar klientiem. Bachelor thesis’ “Social media “Instagram” as a marketing communication channel: examples of “ArtJam”, “Paviljons” and “Yayoi”” objective is to find out how and for what purpose and result this particular sample of the brands use social media, particularly “Instagram”, as a marketing communication channel, and what result has communication on this channel has provided for them. The theoretical section consists of theoretical approaches to marketing, marketing communications, social media, social media marketing, social media “Instagram” as a marketing channel and consumer behavior. Content analysis, interviews and survey results suggest that if brands communicate on social media “Instagram”, they can significantly increase brand awareness and sales growth, create brand image and establish two-way communication with customers.