Latvijas modes zīmolu komunikācija un tēls sociālo tīklu vietnē "Facebook" un "Instagram": "Narciss", "One wolf" un "Inch2" piemēri
Author
Garaņina, Jeļena
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Kazaka, Olga
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba "Latvijas modes zīmolu komunikācija un tēls sociālo tīklu vietnē "Facebook" un "Instagram": "Narciss", "One wolf" un "Inch2" piemēri" mērķis ir noskaidrot Latvijas modes zīmolu komunikācijas nodrošināšanas aspektus un pielietotos rīkus savas auditorijas sasniegšanai; noskaidrot zīmolu tēlu, izejot no zīmola publicētās informācijas sociālajos tīklos un lietotāju komentāriem, kā arī veiktās aptaujas rezultātiem. Darba teorētisko daļu veido tēla teorijas, kā svarīgākā zīmola daļa, korporatīvā komunikācija, kuras ietvaros apskatīti D. Gruniga un T. Hanta sabiedrisko attiecību modeļi, kā arī sociālie tīkli un to funkcionēšanas īpatnības, iespējas organizāciju komunikācijai. Izvēlētās pētniecības metodes ir aptauja, kontentanalīze un semantiskā diferenciāla metode, un empīriskajā daļā ir veikta sociālo tīklu modes zīmola profilu analīze, kā arī veikta respondentu aptauja. Secinājumos, pamatojoties uz teorētisko bāzi, ir apkopoti pētījuma rezultāti. Bachelor thesis "Latvian fashion brand communication and image of the social networking site "Facebook"and "Instagram": "Narciss", "One Wolf" and "Inch2" examples" is to clarify the Latvian fashion brand communication security aspects and apply tools for your audience being reached ; to clarify the brand image leaving the brand information published on social networks and user comments, as well as survey results. The theoretical part consists of the image of the theory that the most important part of the brand, corporate communication, within which addresses D. Grunig and T. Hunt public relations models, as well as social networks and the functioning of the special features, the possibilities for the organization of communication. Selected survey research methods are content analysis and semantic differential method and the empirical part of the social network of fashion brand profile analysis, as well as carried out the survey respondents. Conclusions based on the theoretical framework summarizes the results of the study.