Show simple item record

dc.contributor.advisorZitmane, Marita
dc.contributor.authorBokāne, Sindija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-02T01:12:04Z
dc.date.available2016-07-02T01:12:04Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other55125
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/32948
dc.description.abstractBakalaura darbā ir pētītas sociālā medija Instagram kontu lietotāju @agnesiga, @mazafeja un @albertkaminsky sociālo mediju mārketinga komunikācija, kā arī izvērtētas to darbības, kas veido šo komunikāciju ar kontu lietotāju auditoriju. Tajā pašā laikā pētījuma laikā ir iegūti rezultāti, kas atspoguļo auditorijas vērtējumu un izpratni attiecībā pret sociālo mediju mārketingu un to, vai auditorija to uztver kā reklāmu pēc dažādu attēlu un to satura publicēšanas sociālā medijā Instagram. Pētījuma teorētisko ietvaru veido mūsdienu tehnoloģiju attīstības teorētiskie skaidrojumi un mediētās komunikācijas teorija, sociālo mediju, sociālo mediju auditorijas un sociālo mediju mārketinga jēdzieni. Empīriskie pētījuma dati ir iegūti, veicot trīs daļēji strukturētās intervijas, izmantojot kvalitatīvo kontentanalīzi, pētot kontu lietotāju publicēto attēlu saturu, un vadot fokusgrupas interviju starp aktīviem sociālo mediju lietotājiem. Secināts, ka auditorija Instagram saturu uztver kā reklāmu, ja tiek komunicēti produkti un pakalpojumi, kā arī tas, ka konta lietotāji apzināti veido šāda satura komunikāciju savas profesionālās nodarbošanās popularizēšanai.
dc.description.abstractThis bachelor’s thesis examines the social media accounts of Instagram users @agnesiga, @mazafeja, and @albertkaminsky and their social media marketing communication, as well as evaluation of their activities that establish communication with the account user and its audience. At the same time study shows the results which reflect the audience’s assessment and understanding in relation to social media marketing and weather the audience perceives it as advertising at different images and content for social media Instagram. The theoretical framwork consists of modern technological development assumptions, and mediated communicaton theory, social media, social media audience and social media marketing concepts. Empirical research data have been obtained by three semi-structured interviews, qualitative content analysis by studying the accounts of users published by the image content, and conducting focus group interview among active users of social media. Is is concluded that audience perceives Instagram as advertising if it is communicated to the products and services, as well as the fact that account users are aware of promoting their professional activity through content on their accounts.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectsociālie mediji
dc.subjectsociālo mediju mārketings
dc.subjectauditorijas
dc.subjectInstagram
dc.subjectproduktu un pakalpojumu reklāma
dc.titleMārketinga darbība sociālajos medijos: "Instagram" lietotāju @albertkaminsky, @mazafeja un @agnesiga gadījuma analīze
dc.title.alternativeMarketing on Social Media: Case Study of "Instagram" Users @albertkaminsky, @mazafeja, and @agnesiga
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record