Žurnāla "Privātā Dzīve" auditorijas vajadzības un lietošanas paradumi
Author
Birkenberga, Elīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Dreijere, Vita
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba „Žurnāla „Privātā Dzīve” auditorijas vajadzības un lietošanas paradumi” mērķis ir noskaidrot kādas vajadzības ir konkrētajai mērķauditorijai, kas patērē šo žurnālu un noskaidrot, kādi ir šīs auditorijas lietošanas paradumi, noskaidrot kāpēc cilvēki patērē šādus medijus un vai cilvēki lasa tikai viena veida dzeltenās žurnālistikas izdevumus. Darbs sastāv no trīs daļām- teorētiskās, metodoloģiskās, empīriskās daļas. Darba teorija balstīta uz mediju lietojuma un apmierinātības teoriju, kā arī plašāk tiek apskatīts auditorijas jēdziens un ka tā iedalās, auditorijas mediju lietojums, žurnāla un tā iedalījuma jēdziens. Bakalaura darbā izvēlētais žurnāls „Privātā Dzīve” ir lielā mērā tendēts tieši uz sabiedrībā zināmu cilvēku dzīvēm, tāpēc teorijas daļā tiek apskatīts slavenības jēdziens. Darba pētnieciskā daļa sastāv no aptaujas, kura tika dota tikai tiem cilvēkiem, kas lasa žurnālu un no intervijas, ko sniedza žurnāla „Privātā Dzīve” šī brīža redaktors. Darba empīriskajā daļā tiek apkopoti visi iegūtie dati un izdarīti secinājumi. The Bachelor thesis „Journal „Privātā Dzīve” audience needs and habits ” ai mis to find out the media consumption needs an habits of a concrete target audience, and the reason why this audience consumes tabloids. The thesis consist of three parts- theoritical, methodology and an empirical part. The theorical part is based on media use and gratification theory, wider analysis of the term audience, magazine and its classification. The chosen magazine „Privātā Dzīve” is tended directly to well- know people that’s why there is also a paragraph about celebrities. The empirical part consist of a survey that was given to people who read this magazine and an interview that was given by the editor of „”Privātā Dzīve”.