Mobilie sociālie tīkli kā digitālā mārketinga rīki: Vine, Snapchat un Tinder
Author
Kostikova, Anastasija
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Brice, Līva
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba “Mobilie sociālie tīkli kā digitālā mārketinga rīki: Vine, Snapchat un Tinder” mērķis ir noskaidrot vai un kā tīkli Vine, Snapchat un Tinder tiek izmantoti kā digitālā mārketinga rīki globālā un lokālā praksē. Teorētiskajā darba daļā ir iekļauta informācija par mārketingu un digitālo mārketingu kā jauno nozares virzienu, sociālajiem medijiem un mobilajiem sociālajiem tīkliem. Pētījumā izmantota gadījuma analīze, kontentanalīze un daļēji strukturētās intervijas, lai iegūtu informāciju no pieciem Latvijas nozares speciālistiem, kā arī izpētītu 18 dažādu tīklu lietotāju profilus. Galvenie veiktie secinājumi – mobilie sociālie tīkli tiek izmantoti kā digitālā mārketinga rīki, uzņēmumiem veidojot savus profilus un izmantojot populārus lietotājus. Atslēgvārdi: Vine, Tinder, Snapchat, digitālais mārketings, mobilie sociālie tīkli The Bachelor thesis “Mobile social networks as tools for digital marketing: Vine, Snapchat and Tinder” aims to explore whether or not and how networks Vine, Snapchat and Tinder are used as tools of digital marketing. Theoretical part is based on theories of marketing, digital marketing as a new marketing direction, social media and mobile social networks. Three research methods were used – case study, content analysis and interviews to gather information from 5 Latvian field experts and carry out content analysis of 18 different mobile social network accounts. Main conclusions – companies use mobile social networks as tools for digital marketing, making their own profiles and collaborating with famous users. Keywords: Vine, Tinder, Snapchat, digital marketing, mobile social networks