Show simple item record

dc.contributor.advisorBērziņa, Liene
dc.contributor.authorTabunova, Kristiāna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-02T01:12:11Z
dc.date.available2016-07-02T01:12:11Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other55324
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/32979
dc.description.abstractBakalaura darba “Nakts izpārdošanas kampaņas ietekme uz patērētāju attieksmi un uzvedību” mērķis ir noskaidrot patērētāju attieksmi un izpētīt uzvedības maiņu pret šādām izpārdošanām. Kā arī uzzināt, kādu iemeslu dēļ tirdzniecības centri rīko izpārdošanas, kurās tiek pagarināti darba laiki un kā tie komunicē, lai piesaistītu pircējus. Teorētiskā pamatojuma ietvaros ir apskatīta literatūra par mārketingu un tā komunikācijas elementiem – pārdošanas veicināšanu, reklāmu un reklāmas attēlu sastāvdaļām. Kā arī izzināta literatūra par patērētāju uzvedību un tās lēmumu pieņemšanas faktoriem. Darba veikšanai izvēlētās pētījuma metodes: strukturētā intervija, fokusa grupas intervija, aptauja un kvalitatīvā kontentanalīze. Apkopotie empīriskās daļas rezultāti sniedz informāciju par izpārdošanām ar pagarināto darba laiku un patērētāju attieksmi pret tām.
dc.description.abstractThe aim of the Bachelor thesis "Night sale campaign effect on consumers’ attitude and behaviour” is to find out the consumers’ attitude, to study the changing behaviour towards such sales, as well as to study the reasons the shopping centres organize the sales with extended business hours and to study their used means of communication to attract customers. Within the theoretical foundation the literature about the marketing and its communication elements - sales promotion, components of advertising and advertising images - has been studied. Additionally, the literature about consumers’ behaviour and decision-making factors has been studied. To develop the thesis, the research methods were selected: structured interview, focus group interview, questionnaire, and qualitative content analysis. The gathered results of the empirical part show an information about the sales with extended business hours and the consumers’ attitude towards them.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectreklāma
dc.subjecttirdzniecības centrs
dc.subjectizpārdošana
dc.subjectpatērētājs
dc.titleNakts izpārdošanas kampaņas ietekme uz patērētāju attieksmi un uzvedību
dc.title.alternativeNight sale campaign effect on consumers’ attitude and behaviour
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record