"McDonald's" reklāmas analīze Latvijā un Maltā - starpkultūru atšķirīgā uztvere
Author
Barkēviča, Santa
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Zitmane, Marita
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
Darbā ““McDonald's” reklāmas analīze Latvijā un Maltā – starpkultūru atšķirīgā uztvere” galvenais problēmjautājums, kas jānoskaidro, vai starptautisks uzņēmums var izmantot viena stila reklāmas kampaņu divās dažādās valstīs – Latvijā un Maltā. Galvenais darba mērķis ir noskaidrot, vai starptautisks uzņēmums var veidot vienu reklāmas kampaņu shēmu, un to izmantot dažādās valstīs, kur atrodas tā franšīzes vai filiāles, un kā starpkultūru atšķirība ietekmē reklāmas uztveri. Veicot aptaujas, intervējot un anketējot cilvēkus, analizējot kampaņas datus, jāizpēta un jārod secinājumi izvirzītajai hipotēzei - reklāmas uztveri ietekmē mentalitāte un kultūras atšķirība. The bachelor thesis ““McDonald's” advertisement analyses in Latvia and Malta – different intercultural perception” the main challenge that should be asked whether an international company can use one style ad campaign in two different countries - Latvia and Malta case. The main business objective is to find out whether an international company can create a single ad campaign up and use it in different countries where they have the franchise or its affiliates. Surveys, questionnaires and interviews with people in the analysis of campaign data, explore and find the conclusions of the hypothesis - advertising perception affects the mentality and cultural difference.