Show simple item record

dc.contributor.advisorBrice, Līva
dc.contributor.authorCīrule, Lelde Adele
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-02T01:12:12Z
dc.date.available2016-07-02T01:12:12Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other55600
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/32985
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Latvijas sabiedrisko un komerciālo mediju žurnālistu komunikācija mikroblogošanas vietnē Twitter un sociālajā tīklā Instagram”. Veiktā darba mērķis ir noskaidrot, kādi tvitera un instagrama lietotāji ir sabiedrisko mediju un komerciālo mediju žurnālisti un, kādi ir šo žurnālistu sociālo mediju lietošanas paradumi. Darbs ietver 7 nodaļas un 17 apakšnodaļas. Bakalaura darba teorētiskajā daļā apkopoti teorētiskie materiāli par sociālajiem medijiem, tviteri, instagramu, žurnālistiku, reklāmu sociālo mediju profilos, kā arī, par tvitera un instagrama ietekmi uz žurnālistu profesionālo darbību. Bakalaura darbā izmantotas divas pētniecības metodes – kontentanalīze un intervijas.
dc.description.abstractBachelor work theme is “Latvian public and commercial media journalists’ communication in microblogging site Twitter and social network Instagram”. Main objective of work is to find out what kind of twitter and instagram users are public and commercial media journalists and what are those journalists social media habits. The work includes 7 chapters and 17 subdivisions. Bachelor work theoretical part summarized the theoretical material about social media, Twitter, Instaram, journalism, as well as Twitter and Instagram impact on journalists professional activities. Used two research methods - content analysis and interviews.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjecttviteris
dc.subjectinstagrams
dc.subjectsabiedriskie mediji
dc.subjectkomerciālie mediji
dc.subjectžurnālistika
dc.titleLatvijas sabiedrisko un komerciālo mediju žurnālistu komunikācija mikroblogošanas vietnē Twitter un sociālajā tīklā Instagram
dc.title.alternativeLatvian public and commercial media journalists’ communication in microblogging site Twitter and social network Instagram
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record