Show simple item record

dc.contributor.advisorSpurava, Guna
dc.contributor.authorOzoliņa, Simona
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-02T01:12:12Z
dc.date.available2016-07-02T01:12:12Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other55842
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/32986
dc.description.abstractBakalaura darba Sporta ziņu portāla Sportacentrs.com komunikācija ar auditoriju sociālajos tīklos: Facebook.com, Draugiem.lv, Twitter analīze mērķis ir ir izprast un noskaidrot, kādēļ ziņu portālam ir nepieciešams izveidot lapas sociālajos tīklos Facebook.com, draugiem.lv un komunicēt informāciju mikroblogošanas vietnē Twitter. Darba teorētiskajā daļā ir apskatīta teorija par sociālajiem tīkliem, tiešsaistes komunikāciju ar auditoriju, atgriezenisko saiti. Aplūkota teorija par jaunajiem medijiem, to pievienošanos sociālajiem tīkliem, mediju mārketinga komunikāciju. Tā kā Sportacentrs.com ir portāls, kurš publicē tikai ziņas par sportu, tika apkopota informācija par sporta žurnālistiku. Darba empīriskajā daļā tika veiktas intervija ar Sportacentrs.com galveno redaktoru Jāni Celmiņu, kā arī ar cilvēkiem, kuri seko medija aktivitātēm sociālajos tīklos. Kontentanalīzes tabulā tika apkopoti raksti, kuri ir publicēti sākot no 2016. gada 6. maija. Pētījuma gaitā tika noskaidrots, ka Sportacentrs.com ar savu auditoriju komunicē Twitter un Draugiem.lv. Savukārt ziņu portāla lasītāji visvairāk uzturās Facebook.com.
dc.description.abstractThe main goal of the Bachelor thesis „Sports news portal www.sportacentrs.com communication with the audience in social networks: facebook.com, draugiem.lv, Twitter analysis” is to find out why why news portal creates pages in social networks like Facebook.com, Draugiem.lv and Twitter. Theoretical part describes the theoretical concept of social networks, online communication and audience feedback. Summarized theory about new media, media marketing communication. Since Sportacentrs.com is a news portal that publishes only news about sport, theoretical part also describes information about sports journalism. In the empirical part was carried out an interview with the main editor Janis Celmins from Sportacentrs.com. As well as with people who follow media activities in social networks. Table of content analysis were summarized in articles, which were published from 2016 on 6 May. During the research it was found that Sportacentrs.com mostly communicates audience on Twitter and Draugiem.lv.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectSportacentrs.com
dc.subjectTwitter
dc.subjectFacebook.com
dc.subjectDraugiem.lv
dc.subjectSociālie tīkli
dc.titleSporta ziņu portāla www.sportacentrs.com komunikācija ar auditoriju sociālajos tīklos: facebook.com, draugiem.lv, Twitter analīze
dc.title.alternativeSports news portal www.sportacentrs.com communication with the audience in social networks: facebook.com, draugiem.lv, Twitter analysis
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record