Tēva pedagoģiskā darbība 6-7 gadus vecu bērnu sagatavošanai mācībām skolā
Author
Aplociņa, Katrīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Daniela, Linda
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
Darba nosaukums: Tēva pedagoģiskā darbība 6 – 7 gadus vecu bērnu sagatavošanai mācībām skolā Darba autore: Katrīna Aplociņa Darba zinātniskā vadītāja: Asoc. profesore, Dr. paed. Linda Daniela Darba saturs: 64 lpp. bez pielikumiem, 1 attēls, 7 tabulas, analizēti 34 literatūras avoti. Pētījuma mērķis: Izpētīt kā tēva pedagoģiskā darbība sekmē 6 – 7 gadu vecu bērnu sagatavotību skolai. Pētījuma teorētiskā daļa balstās uz D. Lieģenieces, I. Puškareva, N. Jansones-Ratinikas, S. Allen, K. Daly, I. Rosenberg, W. Bradford Wilcox atziņām. Teorētiskajā daļā tika apskatīti un analizēti tādi jautājumi kā bērna vecumposma attīstības īpatnības, bērna sagatavotība skolai un tēva pedagoģiskā darbība bērna audzināšanā. Pētījuma praktiskajā daļā tika veiktas piecas intervijas ar bērnu tēviem. Pētījumā iegūtā informācija – tēva pedagoģiskā darbība bērna audzināšanā un sagatavošanā mācībām skolā tika apstrādāta, analizēta un veikti secinājumi. Title of the research: Father's pedagogical activities preparing six seven years old child for school. Author of the research: Katrīna Aplociņa Scientific adviser: Linda Daniela, Dr. Paed. , prof. The paper contains 64 pages without appendix, 1 picture, 7 tables. Thirty-four bibliography sources were used to make a research and to write the paper. The aim of research is to find out how father's pedagogical activities facilitate six seven years old child preparation for school. The theoretical part of the research based on the ideas of scientists as D. Lieģeniece, I. Puškarevs, N. Jansone-Ratinika, S. Allen, K. Daly, I. Rosenberg, and W. Bradford Wilcox. In the theoretical part were considered and analysed such tasks as particularities of the development depending of child’s age group, being prepared for school, and father’s pedagogical activities raising his child. In the practical part of the research were made five interviews with children fathers. Obtained information for the research about father’s pedagogical activities preparing child for school was processed, analysed and conclusions were made.