Alus kosmētikas produktu vizuālās identitātes izstrāde
Author
Bonfelde, Lelde
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Dzilna, Agris
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba tēma ir “Alus kosmētikas produktu vizuālās identitātes izstrāde”. Darba teorētiskajā daļā tiek apskatīts iepakojuma dizaina jēdziens, iepakojuma dizaina nozīme, dizaina veidošanas principi, populārākie iepakojuma materiāli. Pētījuma mērķis ir izpētīt, vai mūsdienu alus kosmētikas iepakojuma dizainā ir nepieciešamība izmantot alus iepakojuma dizaina raksturīgākos principus. Hipotēze: Alus kosmētikas iepakojuma dizainā nepieciešams izmantot alus etiķešu dizaina grafiskos elementus. Pētījuma jautājums: Kādam jāizskatās alus kosmētikas iepakojuma dizainam? Pētījuma objekts: Kosmētikas un alus iepakojuma dizains. Pētījuma priekšmets: Alus kosmētikas iepakojuma dizains. Darba mērķis: Radīt iepakojuma dizainu un grafisko identitāti Latvijas alus kosmētikas zīmolam “Mulus”. The theme of the diploma's thesis is “Visual identity development of the production of beer cosmetic”. In the theoretical part is investigated the concept of packaging design, the significance of packaging design, the principles of creating design and the most popular materials of packing. The aim of the research is to investigate, whether in nowadays` beer cosmetic`s packaging design is needed to use the principles of beer packaging design. Hypothesis: In the packaging design of beer cosmetic is needed to use grafical elements of beer labels` design. Research question: How should look like the packaging design of beer cosmetic? The object of the research: the packaging design of cosmetic`s and beer The subject of the research: the packaging design of beer cosmetic The aim of the research: to create a packaging design and grafical identity to Latvian brand of beer cosmetic “Mulus”