• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Alus kosmētikas produktu vizuālās identitātes izstrāde

Thumbnail
View/Open
299-53816-Bonfelde_Lelde_lb12153.pdf (51.38Mb)
Author
Bonfelde, Lelde
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Dzilna, Agris
Date
2016
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomdarba tēma ir “Alus kosmētikas produktu vizuālās identitātes izstrāde”. Darba teorētiskajā daļā tiek apskatīts iepakojuma dizaina jēdziens, iepakojuma dizaina nozīme, dizaina veidošanas principi, populārākie iepakojuma materiāli. Pētījuma mērķis ir izpētīt, vai mūsdienu alus kosmētikas iepakojuma dizainā ir nepieciešamība izmantot alus iepakojuma dizaina raksturīgākos principus. Hipotēze: Alus kosmētikas iepakojuma dizainā nepieciešams izmantot alus etiķešu dizaina grafiskos elementus. Pētījuma jautājums: Kādam jāizskatās alus kosmētikas iepakojuma dizainam? Pētījuma objekts: Kosmētikas un alus iepakojuma dizains. Pētījuma priekšmets: Alus kosmētikas iepakojuma dizains. Darba mērķis: Radīt iepakojuma dizainu un grafisko identitāti Latvijas alus kosmētikas zīmolam “Mulus”.
 
The theme of the diploma's thesis is “Visual identity development of the production of beer cosmetic”. In the theoretical part is investigated the concept of packaging design, the significance of packaging design, the principles of creating design and the most popular materials of packing. The aim of the research is to investigate, whether in nowadays` beer cosmetic`s packaging design is needed to use the principles of beer packaging design. Hypothesis: In the packaging design of beer cosmetic is needed to use grafical elements of beer labels` design. Research question: How should look like the packaging design of beer cosmetic? The object of the research: the packaging design of cosmetic`s and beer The subject of the research: the packaging design of beer cosmetic The aim of the research: to create a packaging design and grafical identity to Latvian brand of beer cosmetic “Mulus”
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/33038
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV