Show simple item record

dc.contributor.advisorMargeviča- Grinberga, Ieva
dc.contributor.authorKriņģele, Aiga
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-04T01:07:01Z
dc.date.available2016-07-04T01:07:01Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other54217
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/33066
dc.description.abstractMaģistra darba mērķis ir noteikt agrīna sociālpedagoģiska atbalsta nozīmīgumu ģimenēm, kurās ir bērns ar Dauna sindromu, nodrošinot bērna tālāko attīstību un ģimenes un bērna iekļaušanos sabiedriskajās norisēs. Darbā izvērtēti nepieciešamie atbalsta pakalpojumi ģimenēm agrīnā bērna vecumposmā, atrodot iespējas atbalsta realizācijai Latvijā. Tiek teorētiski pētīta ārzemju un Latvijas pieredze agrīna sociālpedagoģiska atbalsta jomā un izstrādāti ieteikumi darbam ar ģimeni. Balstoties uz pētījuma jautājuma padziļinātu izpēti, tiek secināts, ka agrīnā atbalsta pasākumi Latvijā ir nepietiekami un agrīna sociālpedagoģiska atbalsta sistēma, kas tiek iztirzāta maģistra darba pēdējā nodaļā kā rekomendācijas modeļa izveidei, atspoguļo, kāds agrīnais atbalsts ir būtisks, lai veicinātu ģimeņu socializāciju ilgtspējīgā sabiedrībā.
dc.description.abstractThe main goal of Master Thesis is to define necessity and meaning of early social-pedagogical support for families of children with Down's syndrome. Recommendations for early support have been made, based on interviews of different respondents from different areas - families of child with Down's Syndrome. Different services of early child and family support in child's early age have been evaluated and also theoretical reaserch of experience of foreign countries and Latvia according to early social-pedagogical support have been made. Based on Master's thesis research question and in-depth studies it is concluded, that the earl support system in Latvia is insufficient. Early social-pedagogical support system, which is discussed in last chapter of Master Thesis, is made as recommendations of improvement in future.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectagrīna intervence
dc.subjectDauna sindroms
dc.subjectattīstības traucējumi
dc.subjectsociālpedagoģiska atbalsta sistēma
dc.titleAgrīna sociālpedagoģiska atbalsta sistēma ģimenēm, kurās ir bērns ar Dauna sindromu
dc.title.alternativeEarly social pedagogical support system to families of children with Down syndrome
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record