Izglītības standarta informātikas mācību priekšmetā atbilstība mūsdienu skolēnu zināšanām
Author
Seržāne, Ilze
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Ozola, Antra
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarbā „Izglītības standarta informātikas mācību priekšmetā atbilstība mūsdienu skolēnu zināšanām” autore pēta teoriju par informātikas definīciju un noskaidro kādai vajadzētu būt praktisku darbību veikšanas ar datoru ietekmei uz skolēnu prasmēm. Lai sasniegtu diplomdarba mērķi un izstrādātu diagnosticējošo darbu informātikas mācību priekšmetā pamatskolai, autore apkopoja teoriju par mācību sasniegumu vērtēšanu. Empīriskajā daļā ir realizēts izstrādātais diagnosticējošais darbs, veikta skolēnu aptauja un intervēti eksperti. Balstoties uz iegūto informāciju, galvenais secinājums - izvirzītā hipotēze neapstiprinās. Atslēgas vārdi: izglītības standarta atbilstība, diagnosticējošais darbs, informācijas tehnoloģiju laikmets, mācību sasniegumi informātikā, pieredzes pārveide prasmēs. In diploma "Education standard of informatics subjects conformity to nowaday's pupils knowledg" author explores the theory of informatics definition and identify what should be the impact on student’s knowledge by practical actions with the computer. To achieve the aim of the diploma and develop diagnostic work in informatics subject in primary school, author summarized the theory of learning achievements evaluation. In the empirical part is realized developed diagnostic work, carried out a survey of students and interviews with experts. Based of the information obtained, the main conclusion - the hypothesis is not confirmed. Keywords: education standard compliance, diagnostic work, information technology era, learning achievements in informatics, experience transformation in skills.