Mācību metožu izvēle peldēšanas prasmju apguvē
Author
Ločmelis, Edgars
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Buša, Ilze
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
Autors Edgars Ločmelis. Darba nosaukums: Mācību metožu izvēle peldēšanas prasmju apguvē. Peldēšana ir spēja palikt uz ūdens, zem ūdens un pārvietoties tajā vai uz tā noteiktā veidā. Peldēšana ir ideāla slodze muskuļiem, jo peldēšanā tiek nodarbināta lielākā daļa ķermeņa muskuļu. Peldēšana ir ieteicama dažāda vecuma cilvēkiem un kalpo kā veselības veicināšanas un uzlabošanas līdzeklis. Lai mācītu peldēt, pedagogi apmācības procesā pielieto dažādas mācību metodes un mana pētījuma mērķis ir noskaidrot, kādas mācību metodes peldēšanas prasmju apguvē pedagogi pielieto visbiežāk. Pētījuma uzdevumu veikšanai pielietoju šādas metodes: -Literatūras pētīšanas metodi; -Aptaujas metodes (anketēšana, intervija) Darbā ir analizēta speciālā literatūra par peldēšanas labvēlīgo ietekmi uz skolēnu garīgo un fizisko veselību, peldēšanas veidiem un mācīšanas metodēm, kuras pielieto peldēšanas prasmju apguvē. Praktiskajā pētījumā tika noskaidrotas pedagogu biežāk pielietotās un piemērotākās mācīšanas metodes un attiecīgi izdarīti secinājumi. Darba apjoms ir 57 lpp., tas sastāv no 4 nodaļām un 14 apakšnodaļām, secinājumiem, anotācijām, 28 literatūras avotiem un pielikumiem. Informācijas atspoguļošanai izmantotas 2 formulas un 16 attēli. Atslēgvārdi: peldēšana, metode, skolēni, prasmes. The autho rof Diploma work: Edgars Ločmelis. Thet heme of work: Teaching methods swimming skills acquisition. Swimming is denoted as the ability to stay on the water, under the water, or move in it or on it in a certain manner. Swimming is the ideal muscle load as it includes most of the muscles. Swimming is suitable for all ages. It is a great method to prevent and cure a variety of diseases. In order to learn how to swim, it is necessary to study methods and practice the minorder to master the given skills. The aim of the diploma paper is selecting the means and methods for teaching of swimming skills. The work analyses special literature about acquiring the swimming skills, it clarifies most common methods used in lessons and training by the swimming teachers, as well as provides pedagogical research activities in the learning process, and conclusions were reached. The work examines the following themes: -Types of swimming; -Methods of skill acquiring. The volume of the work is 57 pages, it consists of 4 main parts and 14 subsections, conclusions, annotations, 28 literature sources and annexes. In the work there were used 2 formulas and 16 pictures. Keywords: swimming, methods, mental health, skills.