Show simple item record

dc.contributor.advisorSiliniece, Dace
dc.contributor.authorRoderis-Roderte, Aiga
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-04T01:07:04Z
dc.date.available2016-07-04T01:07:04Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other54403
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/33079
dc.description.abstractDarbā tiek pētīts kā skolēnu iesaistīšana mācību rezultātu vērtēšanā ietekmē mācīšanās motivāciju. Darbs sastāv no ievada, trīs daļām, secinājumiem un sešiem pielikumiem. Darba mērķis: Izveidota skolēnu vērtēšanas sistēma vācu valodas priekšmetā, kas ļauj skolēnam ar pašvērtējumu tajā piedalīties. Pirmajā darba daļā aplūkoti dažādu autoru viedokļi par motivāciju, apskatīti iekšējie un ārējie motīvi, pozitīvie un negatīvie mācīšanās motivācijasfaktori. Otrajā darba daļā analizēti dažādi vērtēšanas veidi un skolēnu pašvērtēšanas iespējas vācu valodas stundās. Trešajā darba daļā apkopoti empīriskajā pētījumā iegūtie dati un analizēti aptauju rezultāti.
dc.description.abstractThis Diploma Paper explores the role of increasing motivation in students learning German as a foreign language. The aim of this Diploma Paper is to develop an assessment system which gives students the opportunity to practice self- assessment. The paper consists of introduction, three chapters, conclusions and six appendixes. The first chapter gives an overview over various researchers’ different views on motivation, as well as over positive and negative aspects of increasing motivation in primary school students. The second chapter analyzes different forms of assessment and possible ways of self-assessment for foreign language students learning German. The third chapter interprets and analyses the results of the empirical research and the survey conducted by the author.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectmotivācija
dc.subjectvērtēšana
dc.subjectpašvērtēšana
dc.subjectpašvērtējums
dc.titleSkolēna pašvērtējuma nozīme motivācijas veidošanā vācu valodas stundās pamatskolā
dc.title.alternativeSelf-evaluation to Facilitate Learners’ Motivation in German as a Foreign Language Lessons in Basic School
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record