• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Drāmas paņēmieni angļu valodas runāšanas trauksmes mazināšanai 6. klasē

Thumbnail
Открыть
299-54635-Upite_Kristine_ku12010.pdf (780.2Kb)
Автор
Upīte, Kristīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kalniņa, Sandra
Дата
2016
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Lielākā daļa cilvēku, kuri mācās angļu valodu kā svešvalodu, saskaras ar angļu valodas runāšanas trauksmi. Tā negatīvi ietekmē gan skolēnu sniegumu, gan attieksmi. Pētījums tika izstrādāts ar mērķi pārbaudīt, kā drāmas paņēmieni samazināja skolēnu angļu valodas runāšanas trauksmi 6.klasē. Angļu valodas stundās 6.klasē tika izmantotas dažādas drāmas aktivitātes. Darbā tika lietotas tādas datu vākšanas metodes kā diagnosticējošs tests (pirms un pēc drāmas paņēmienu ieviešanas), intervija, novērošana un atgriezeniskā saite. Diagnosticējošā testa rezultāti norādīja, ka skolēni saskārās ar angļu valodas runāšanas trauksmes pazīmēm. Drāmas paņēmienu izmantojums palielināja skolēnu aktivitāti angļu valodas stundās. Skolēni apstiprināja, ka drāmas aktivitātes iedrošināja viņus runāt angļu valodas stundās. Drāmas paņēmieni uzlaboja mācīšanās vidi, kas tika atzīts kā viens no galvenajiem faktoriem, kas palielināja angļu valodas runāšanas trauksmi. Līdz ar to sestās klases skolēnu angļu valodas runāšanas trauksme tika samazināta. Atslēgas vārdi: svešvalodu apguves trauksme, angļu valodas runāšanas trauksme, runātprasme, drāmas paņēmieni, angļu valoda kā svešvaloda.
 
English Language Speaking Anxiety (ELSA) is faced by most learners when learning EFL. Both learners’ achievement and attitude are negatively influenced by ELSA. The Paper was developed in order to examine how drama techniques reduced learners’ ELSA in Form 6. A variety of drama activities were implemented in English lessons in Form 6. The methods of data collection used were the following: a pre-test, an interview, observation field notes, a post-test, and feedback. The pre-test showed that there were signs of ELSA in the research sample. The use of drama techniques increased learners’ activity during EFL lessons. It was agreed by the learners that drama activities had helped them to speak up in English lessons. Drama techniques improved the learning environment, which was recognized to be one of the main factors that increase ELSA, and therefore reduced learners’ ELSA in Form 6. Keywords: FLCA, ELSA, speaking skills, drama techniques, EFL.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/33085
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV