dc.contributor.advisor | Siliniece, Dace | |
dc.contributor.author | Bondareva, Diāna | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2016-07-04T01:07:07Z | |
dc.date.available | 2016-07-04T01:07:07Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.other | 54794 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/33089 | |
dc.description.abstract | Diplomdarba tēma ir „Mnemotehniku izmantošana vācu valodas kā svešvalodas stundās pamatskolā skolēnu motivācijas veicināšanai”. Diplomdarba mērķis ir izpētīt aktuālas mnemotehnikas un to izmantošanas iespējas svešvalodas stundās. Diplomdarbā tika analizēti pedagoģiskā un metodiskā literatūra, teorētiskie pētījumi par motivāciju un tās veicināšanu svešvalodu mācību stundās, izmantojot tādu mācību paņēmienu kā mnemonika. Kā arī tika atlasītas un integrētas mnemotehnikas vācu valodas kā svešvalodas stundās. Praktiskās pētniecības darba gaitā tika izstrādāti un izmēģināti materiāli, integrējot mnemotehnikas vācu valodas kā svešvalodas stundās. Teorētiskajā daļā gūtās atziņas, kā arī praktiskajā daļā iegūtie rezultāti un aptaujas izvērtēšana apliecina, ka mnemotehniku pielietošana skolēnos veicina mācīšanas motivāciju, aktivitāti un interesi pret svešvalodas apguvi, attīsta fantāziju, radošo un abstrakto domāšanu, kā arī uzlabo psiholoģisko klimatu klasē. | |
dc.description.abstract | The Diploma Paper theme is „Mnemonic Devices to Facilitate Learners Motivation in German as a Foreign Language Lessons in Basic School”. The aim of the Diploma Paper is to explore actual mnemonics and possibilities of their use at foreign language lessons. In Diploma Paper were analysed pedagogical and methodological literature, research on motivation and encouragement at foreign language lessons, using a learning method such as mnemonics. There were also selected and integrated mnemonics in German as a foreign language lessons. During the theoretical part of research are worked out and tested materials, integrating mnemonics in German as a foreign language lessons. Derived knowledge from the theoretical part, derived results and evaluation of the survey from the practical part corroborate, that the usage of mnemonics contributes to motivation for learning, activity and interest in learning a foreign language, develops their imagination, creative and abstract thinking, as well as improves the psychological climate in the classroom. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Pedagoģija | |
dc.subject | Mnemonika | |
dc.subject | Mnemotehnikas | |
dc.subject | Svešvalodu mācību stunda | |
dc.subject | Mācību motivācija | |
dc.title | Mnemotehniku izmantošana vācu valodas kā svešvalodas stundās pamatskolā skolēnu motivācijas veicināšanai | |
dc.title.alternative | Mnemonic Devices to Facilitate Learners’ Motivation in German as a Foreign Language Lessons in Basic School | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |