Show simple item record

dc.contributor.advisorVulāne, Anna
dc.contributor.authorLāce, Līga
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-04T01:07:07Z
dc.date.available2016-07-04T01:07:07Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other54819
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/33090
dc.description.abstractDiplomdarba Personas portreta veidošanas prasmes attīstīšana 8. klasē latviešu valodas stundās mērķis bija pedagoģiskajā izmēģinājumdarbībā pārbaudīt, vai ar izstrādāto lingvodidaktisko materiālu iespējams sekmīgi attīstīt 8. klases skolēnu prasmi veidot verbālu portretu. Diplomdarbā risināta problēma, kā sekmīgāk attīstīt skolēnu ar dzirdes traucējumiem personas portreta veidošanas prasmi. Diplomdarba trijās nodaļās sniegts ieskats par dzirdes traucējumu ietekmi uz skolēnu valodas attīstību un mācību specifiku, ceturtajā nodaļā analizēta izmēģinājumdarbības norise un apkopoti un vērtēti rezultāti. Pētījuma laikā tika izstrādāti vairāki informatīvi un atbalsta materiāli, ko skolēni var izmantot, lai sekmīgāk attīstītu prasmi veidot aprakstu, raksturot personas izskatu, rakstura īpašības un emocijas. Kopumā diplomdarba mērķis sasniegts, jo skolēni Tomēr, lai iegūtu noturīgus rezultātus, skolēniem ar dzirdes traucējumiem nepieciešams ilgāks laiks mācību materiāla apguvei. Darbam pievienoti 33 pielikumi. Diplomdarba apjoms – 68 lpp. Atslēgas vārdi: skolēni ar dzirdes traucējumiem, personas portrets, apraksts, rakstura īpašības, emocijas.
dc.description.abstractThe aim of the diploma paper Learning Skills of Developing Personality Portraits in Lessons of the Latvian Language in Grade is to develop and approbate the didactic material with the 8th Form students with hearing impairments for the improvement of the skills of describing a person’s physical appearance. This diploma paper deals with the problem, how to develop students’ with hearing impairments physical appearance describing skill more successfully. Research objectives: to develop and approbate the learning material on creating a person’s description. In this context, several informative and supporting materials helping students describe a person’s physical appearance, personal characteristics and emotions, have been developed. The fourth chapter of the diploma paper provides the insight into the influence of the hearing impairment on the teaching specific character. The fourth chapter is dedicated to testing activities process and results summarization. The evaluation of the results obtained allows to conclude that the aim of the diploma paper has been achieved, however, students with hearing impairments need a longer time to obtain stable results. The appendices provide the didactic material such as worksheets developed, as well as informative and supporting materials. The paper has 33 appendixes. The volume of the diploma paper is 68 pages. Key words: students with hearing impairments, description of a person, characterization of a person, body parts, personal characteristics, emotions.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectskolēni ar dzirdes traucējumiem
dc.subjectpersonas portrets
dc.subjectapraksts
dc.subjectrakstura īpašības
dc.subjectemocijas
dc.titlePersonas portreta veidošanas prasmes attīstīšana 8. klasē latviešu valodas stundās
dc.title.alternativeLearning Skills of Developing Personality Portraits in Lessons of the Latvian Language in Grade 8
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record