Sirreālisma izmantošana 8.klases vizuālās mākslas stundās skolēnu radošās darbības veicināšanai
Author
Melne, Monta
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Utāns, Juris
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba autore savā vizuālās mākslas skolotāja praktiskajā pieredzē novērojusi skolēnu tendenci sekot strikti uzstādītām prasībām, atdarināt un reproducēt mākslas darbus un apjukt brīžos, kad tie tiek aicināti darboties radoši un pašiem pieņemt lēmumus, kas attiecās uz māksliniecisko izteiksmes līdzekļu, tehnisko risinājumu un motīvu izvēli. Darba “Sirreālisma izmantošana 8.klases vizuālās mākslas stundās skolēnu radošās darbības veicināšanai” mērķis ir izstrādāt uzdevumu kopu mācību tēmai „Sirreālisms”, kas vērsta uz skolēnu iztēles atbrīvošanas un radošās darbības veicināšanu, kā arī skolēnu intereses celšanu vizuālās mākslas stundās, un pārbaudīt to praksē 8. klases vizuālās mākslas stundās. Diplomdarbs sastāv no ievada; iztirzājuma, kurā ietilpst trīs daļas; nobeiguma un četriem pielikumiem. During her practice as Visual Art’s teacher, the author of this diploma thesis noticed an unfortunate student tendency to follow strict, teacher-dictated rules concerning their artistic manifestations; to reproduce artworks and to feel negatively overwhelmed when asked to make their own decisions related to their choice of artistic means of expression, technical solutions and selecting motifs. The aim of thesis “Surrealism to Encourage Students’ Creative Activity in Lessons of Visual Art in Grade 8” is to develop and apply to practice a set of tasks for the study subject “Surrealism” which is meant to encourage student imagination and creative actions, as well as raising students’ interest of Visual Art’s subject as such. The thesis consists of introduction; discussion in three chapters; conclusion and four annexes.