Show simple item record

dc.contributor.advisorDaniela, Linda
dc.contributor.authorBortaščenoks, Raimonds
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-04T01:07:15Z
dc.date.available2016-07-04T01:07:15Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other55369
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/33117
dc.description.abstract. Maģistra darba tēmas nosaukums ir „Vizuālie modeļi fizikas mācību satura apguvei vidusskolā”. Darba autors Raimonds Bortaščenoks, darba vadītāja asociētā profesore pedagoģijā Linda Daniela, maģistra darbs sastāv no 57 lappusēm, 5 nodaļām un 20 apakšnodaļām, 13 attēli, 6 tabulas , 3 pielikumi. Darba tapšanā izmantoti 19 izmantoti literatūras avoti latviešu, krievu, angļu valodās. Darbā ir sniegts vizuālo materiālu vispārīgs apraksts, analizēts, kādas metodes tiek izmantotas darbojoties ar vizuāliem modeļiem fizikas mācību satura apguvē. Ir izveidoti 2 metodiskie materiāli saistībā ar fizikas mācību saturu. Noskaidrota skolēnu attieksme par simulācijām fizikas mācību satura apguvē. Noskaidrotas skolēnu zināšanas un iespējas izmantot vizuālo modeli, simulācijas, attēlus fizikas mācību satura apguvē. Atslēgvārdi: Fizikas mācību saturs, vizuālie modeļi, simulācijas
dc.description.abstractThe title of the Thesis is „Visual models for acquisition of Physics curriculum in secondary school”. The author of the Maser Thesis is Raimonds Bortaščenoks, adviser is Associate Professor of pedagogy Linda Daniela, the Thesis consists of 57 pages, 5 chapters and 20 sub-chapters, 13 figures, 6 tables and 3 appendices. 19 references in Latvian, Russian and English have been explored in the research. The paper provides a general description of the visual material, methods to be used to work visual models within acquisition of Physics curriculum have been analysed. There are two methodological materials created in regarding the Physics curriculum. Students` attitude towards simulations in Physics acquisitions has been determined. Students` knowledge and abilities to use visual model, simulations and figurēs in acquisition of Physics curriculum. Established attitude of students for physics simulations acquiring the study content. Cleared students the knowledge and opportunity to use a visual model simulations, pictures physics curriculum learning. Keywords: Physics curriculum, visual models, simulations
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectFizikas mācību saturs
dc.subjectvizuālie
dc.subjectsimulācijas
dc.subjectmodeļi
dc.titleVizuālie modeļi fizikas mācību satura apguvei
dc.title.alternativeVisual Models for Acquisition of Physics Curriculum in Secondary School
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record