Transformācija kā tēlainās domāšanas attīstības veicināšana vizuālās mākslas stundās 9.klasei
Author
Stabulniece, Laura
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kincāns, Vladimirs
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba “Transformācija kā tēlainās domāšanas attīstības veicināšana vizuālās mākslas stundās 9. klasei” ietvaros izstrādātais mērķis ir veicināt ar transformācijas paņēmienu 9. klases skolēnu tēlainās domāšanas attīstību vizuālās mākslas stundās, izmantojot sirreālisma mākslas darbus. Lai mērķi īstenotu, darbā aplūkota iepriekš pieminēto sirreālisma mākslinieku daiļrade, kā arī attiecīgi pētīta viņu biogrāfija. Atbilstoši izstrādāta mācību uzdevumu kopa izpētītajām 9. klases skolēnu vecumposma īpašībām. Pielikumu veido uzskatāmībai izmantotās sirreālisma mākslinieku reprodukcijas, izstrādāto uzdevumu kopas uzskates materiāli, kā arī to raksturojumi, skolēnu darbi, vērtēšanas tabulas. The goal for the diploma paper titled “Transformation to Facilitate Development of Imaginative Thinking Lessons of Visual Art in Grade 9” is by using the method of transformation and the surrealism works of art, to develop the imaginative way of thinking for 9th grade students during art class. In order to achieve the goal the research was done on the previously mentioned surrealism works of art as well as informative literature on them. Training tasks were developed according to the age of 9th graders and their characteristics. In the annex can be found reproduction of the works of art in sirrealism, developed tasks as well as their discriptions, works of students and tables of evaluation.