Show simple item record

dc.contributor.advisorFernandez Gonzalez, Manuel Joaquin
dc.contributor.authorJimenez Merino, Maria Paz
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-04T01:07:16Z
dc.date.available2016-07-04T01:07:16Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other55580
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/33122
dc.description.abstractŠis pētījums atklāj projektos balstītās izglītības kā pedagoģiskā risinājuma potenciālu mācīšanās motivācijas dažādībai sākumskolā. Tika izpētīti skolēnu motivācijas veidi dažās Madrides (Fuenlabradas) pamatskolās, kur izmanto dažādas mācīšanās un mācīšanas metodes, un salīdzināti motivācijas veidi starp skolēniem, kuru skolās izmanot tradicionālās metodes, un tiem, kuru skolās izmanto projektos balstīto izglītību. Sākotnēji tika izpētīti motivācijas un projektos balstītās izglītības teorētiskie pamati; empīriskajā daļā tika izmantotas aptaujas un fokusa grupa diskusijas ar studentiem, skolotājiem un ģimenēm. Pētījuma rezultātā tika atklāti pedagoģiski nosacījumi, lai nodrošinātu projektos balstītās izglītības izmantošanas pozitīvo ietekmi uz sākumskolas skolēnu motivāciju.
dc.description.abstractThis study is a contribution to the improvement of the Educational Treatment of Motivation in Primary Education through Project-Based Learning Methodology. It has been investigated the prevailing type of motivation in Primary School students from different schools in the city of Fuenlabrada (Madrid) that use different methodologies, comparing the motivation of students in schools with traditional teaching-learning with those who follow a Project-Based Learning one. To do this, it has been initially discussed the topics of Motivation and Project-Based Learning; then questionnaires have been conducted and a Focus Group with those involved in the teaching-learning process (students, teachers and families). The findings present the pedagogical conditions that Project-Based Learning has a positive impact on students’ motivation and its foundation.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectMotivation
dc.subjectSelf-Determination
dc.subjectProject-Based Learning
dc.subjectDiversity
dc.subjectPrimary Education
dc.titleProjektu balstītā izglītība kā pedagoģiskais risinājums mācīšanās motivācijas dažādībai sākumskolā
dc.title.alternativeEducational treatment of diversity in motivation for learning in primary education through Project-based learning
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record