Interneta atkarības problēmu pedagoģiskie risinājumi pusaudžu sociālo prasmju attīstībā
Автор
Rekšņa, Viktorija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Baranova, Sanita
Дата
2016Metadata
Показать полную информациюАннотации
Maģistra darbā tika izskatīti jautājumi par interneta atkarības problēmām pusaudžu vidū, pusaudžu sociālo prasmju veidošanos un attīstību, sastopamām problēmām pusaudžu socializācijas gaitā, kā arī tiek piedāvāti pedagoģiskie risinājumi interneta atkarības problēmas novēršanai un profilaksei. Maģistra darba ietvaros tiek veiktas pusaudžu aptaujas ar mērķi noskaidrot, kā pusaudža sociālās prasmes un to nepietiekama attīstība var ietekmēt interneta atkarības veidošanos. Iegūtie rezultāti parādīja, ka pusaudžu sociālās izolācijas sajūta vai nepilnvērtības kompleksa esamība var izraisīt interneta atkarību. Iegūtos rezultātus apliecināja arī intervija ar skolas psihologu. Maģistra darbs sastāv no 105lpp., 13 attēliem, 1 tabulas, 3 pielikumiem. In this Master’s Paper an internet addiction problems among teenagers, ways of teenage social skills formation and development and adolescent socialization problems were considered. The pedagogical solutions of internet addiction problems were offered. The case study of the Master’s Paper was to carry out the surveys with the aim of finding out how the adolescent’s social skills or lack of them, may affect the formation of the internet addiction. The results have shown that these teenagers, who suffer from social isolation or have inferiority complex, are leaded to internet addiction. The obtained results were confirmed by the interview with the school psychologist. Volume of the Paper 105 pages, 13 pictures, 1 table, 3 annexes.