Show simple item record

dc.contributor.advisorKrasts, Juris
dc.contributor.authorStupāne, Egija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-04T01:08:46Z
dc.date.available2016-07-04T01:08:46Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other52570
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/33341
dc.description.abstractDarba „Uzņēmuma vietnes optimizācija Google meklētājprogrammā” mērķis ir kosmētiskās ķirurģijas centra Peoria Cosmetic Surgery vietnes optimizācijas meklētāj sistēmā Google apraksts un analīze. Darbs sevī ietver četras nodaļas ar to apakšnodaļām kā arī autora veiktos secinājumus. Pirmā darba nodaļa paredzēta klienta uzņēmuma Peoria Cosmetic Surgery darbības un nozares izpētei un analīzei. Nodaļā tiek ietverta uzņēmuma SVID analīze, uzņēmuma organizatoriskās struktūras analīze, konkurentu analīze, kā arī ar nozares tirgu saistīti statistikas dati. Otrajā nodaļā tiek analizēta informācija par vietnes optimizāciju, tās vēsturi, par meklētāj sistēmu vēsturi un darbības principiem, kā arī optimizācijas veidiem. Trešajā nodaļā tiek analizēts projekta vietnes optimizēšanas process un tajā pielietotās metodes un rīki. Nodaļas noslēgumā tiek uzrādīti projekta rezultāti uz darba izstrādes brīdi. Ceturtajā nodaļā tiek analizētas projekta izmaksas, klienta ieguvumi, kā arī aprakstīti autora izstrādātie ieteikumi vietnes turpmākajam optimizēšanas procesam. Diplomdarbs sastāv no 66 lapaspusēm, 18 attēliem, 3 tabulām, kā arī 50 izmantotā literatūras un attēlu avota. Atslēgvārdi - vietnes optimizēšana meklētāj sistēmā, SEO, meklētāj sistēma, atslēgvārdi, saišu masa.
dc.description.abstractThe diploma thesis „Company web site optimization for Google search engine” seeks to describe and analyze web site optimization methods used for Google search engine. The thesis consists of the following parts, in the following order - introduction, four chapters, sub-chapters and conclusions. Chapter One is introductory and provides information of a client company “Peoria Cosmetic Surgery”, cosmetic surgery scope statistic data, company SWOT and short competitor web site analysis. Chapter Two describes history of SEO and Google search engine, also chapter two provides information about search engine Google principles and different kinds of SEO techniques. Chapter Three concentrates on in project used SEO method and tool description, and project result analysis. Chapter four implements project cost analysis, benefits of the project, the further project development recommendations. And for the end - conclusions of thesis. Diploma thesis consists of 66 pages, 18 images, 3 tables, 50 references. Keywords: web page optimization for search engine, SEO, search engine, keywords, quantity of links
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectvietnes optimizēšana meklētāj sistēmā
dc.subjectSEO
dc.subjectmeklētāj sistēma
dc.subjectatslēgvārdi
dc.subjectsaišu masa
dc.titleUzņēmuma vietnes optimizācija Google meklētāj programmā
dc.title.alternativeCompany web site optimization for Google search engine
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record