Uzņēmuma Interneta veikala projekts
Author
Mihale, Jekaterina
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Krasts, Juris
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba „Uzņēmuma Interneta veikala projekts” mērķis bija interneta veikala projektēšana, pamatojoties uz pašreizējo reālo tirdzniecības struktūru. Darbs sastāv no ievada, sešām nodaļām, apakšnodaļām un secinājumiem. Pirmajā nodaļā tiek izpētīta un analizēta uzņēmuma SIA „Doma antikvariāts” darbība, finanšu radītāji, tiek veikta iekšējās un ārējās vides analīze, kā arī tiek attēloti uzņēmuma biznesa procesi. Otrajā nodaļā tiek analizēta uzņēmuma informācijas sistēma. Trešajā nodaļa tiek izpētīta konkurences vide. Ceturtajā nodaļā tiek īstenota interneta veikala projektēšana: tiek noteikta koncepcija, funkcijas un mērķi, izstrādātas sistēmas prasību un dizaina specifikācijas, kā arī datu bāzes projekts, pamatota satura pārvaldības sistēmas izvēle. Piektajā nodaļā tiek apskatītas interneta veikala iespējamie mārketinga pasākumi. Sestajā nodaļā tiek noteikts interneta veikala izveidošanas ekonomiskais pamatojums. Diplomdarba apjoms ir 69 lapaspuses, 20 attēli, 10 tabulas un 35 izmantotie literatūras avoti. Atslēgvārdi: e-komercija, interneta veikals, CMS, PrestaShop. The topic of the diploma thesis is „Online shop project for the company” The aim of this diploma thesis is to develop online shop based on the current real commercial structure. The thesis consists of an introduction, six chapters, sub-chapters and conclusion. The first chapter studies and analyzes activity of the company "Doma antikvariāts", the financial indicators; it makes SWOT analysis and illustrates the company's business processes. The second chapter analyzes the company's information system. The third chapter analyzes the competitive environment. The fourth chapter implements an online shop design: definition of the concept, functions and goals, development of the system’s requirements and design specifications, as well as the data base project, choice of CMS. The fifth chapter gives information about the possible marketing efforts for the online shop. The sixth chapter estimates the economic substantiation of the online shop design. Diploma thesis consists of 69 pages, 20 figures, 10 tables and 35 references. Keywords: e-commerce, online shop, CMS, PrestaShop.