• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mārketinga stratēģiju formu pielietojums Latvijas dimantu juvelierizstrādājumu tirgū

Thumbnail
Öffnen
303-52963-Saldabola_Mara_ms12113.pdf (1.220Mb)
Autor
Saldābola, Māra
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Oļevskis, Grigorijs
Datum
2016
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Bakalaura darba mērķis ir izpētīt mārketinga stratēģiju pielietojumu dimantu tirgū Latvijā. Darba pirmajā daļā izpētītas mārketinga stratēģiju pamatnostādnes luksusa preču kontekstā. Otrajā daļā analizēts dimantu tirgus pasaulē un Latvijā. Trešajā daļā veikts pētījums par dimantu juvelierizstrādājumu mārketingu Latvijā. Veikta aptauja par patērētāju izvēli ietekmējošajiem faktoriem. Darbā noskaidrots, ka Latvijas dimantu tirgū nozīmīgākie ir tradicionālie tirdzniecības kanāli. Uz patērētājiem visvairāk iedarbojas cenas faktors, jo ir zems ienākumu līmenis. Kā arī juvelierizstrādājumu tirgus ir jūtīgs uz jebkādām izmaiņām tirgū. Darbs sastāv no 71 lapas, 9 tabulām, 23 attēliem un 2 pielikumiem. Darbā ir ietverts 63 informācijas avoti.
 
Bachelor thesis aim is to research the use of marketing strategy in diamond market in Latvia. In the first part of thesis there was research what is strategic marketing guidelines in luxury market context. In the second part there is analyzed diamond market in world and in Latvia. In the third part there is made research about diamond jewelry marketing in Latvia. There was made the survey about consumers and factors which influences them. During research there was concluded that in Latvia`s diamond market the most important is are traditional trade channels. Consumers are the most influenced by price factor, because of low income level. Also jewelry market is sensitive to any changes in market. Bachelor thesis consists of 71 pages, 8 tables, 26 figures and 63 information sources.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/33368
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV