Telekomunikāciju nozares vadības pilveidošanas virzieni Latvijā
Autor
Beņķe, Evita
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Deniņš, Andris
Datum
2016Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Maģistra darba „Telekomunikāciju nozares vadības pilnveidošanas virzieni Latvijā” mērķis ir izpētīt Latvijas telekomunikāciju nozares tirgu, novērtēt attīstības perspektīvas un izstrādāt priekšlikumus nozares vadības pilnveidošanai. Darba pirmajā un otrajā nodaļā analizēti telekomunikāciju nozari ietekmējošie faktori, kā telekomunikāciju nozares Latvijā tirgus forma, regulējošā vide, konkurence, tirgus pieprasījums, mārketinga stratēģija, tehnoloģiju attīstība, inovācijas un vadīšanas modeļi no teorētiskās puses. Savukārt, no praktiskās puses, trešajā nodaļā, pamatojoties uz speciālo literatūru un zinātniskajiem pētījumiem, apkopota, izpētīta un analizēta šo faktoru ietekme uz telekomunikāciju nozari Latvijā. Padziļināti pētīti nozares četri lielākie uzņēmumi. Ceturtajā nodaļā apkopoti ekspertu intervijās un telekomunikāciju pakalpojumu lietotāju anketās iegūtie rezultāti, kā arī veikta SVID analīze un piedāvāti iespējamie Latvijas telekomunikāciju nozares vadības pilnveidošanas virzieni. Maģistra darbs kopumā sastāv no 107 lapām, kopējais tabulu skaits ir 7 tabulas un kopējais attēlu skaits - 11 attēli, kā arī darbam pievienoti 3 pielikumi. The purpose of the diploma paper "Management improvement directions of Telecommunication industry in Latvia" is to explore the Latvian telecommunications sector markets, assess its prospects and develop proposals to improve the management of the sector. The first and the second chapter, based on economic theory, describe factors which has influence to the Telecommunications sector: market forms of Telecommunications industry in Latvia, regulatory environment, competition, market demand, marketing strategy, technology development, innovation and management models. From a practical perspective, in the third chapter, on the basis of special literature and scientific research, are investigated, studied and analyzed these factors impact on the Telecommunications sector in Latvian, analyzed in depth four mayor players in the sector. The fourth chapter summarizes the expert interviews and Telecommunications service user questionnaire results, as well as SWOT analysis and offers potential Latvian telecommunications industry management improvement directions.