Interneta mārketinga stratēģija uzņēmumam SIA "SPT Serviss"
Author
Krastiņš, Valters
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Baļčūne, Ilze
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba temata nosaukums ir “Interneta mārketinga stratēģija uzņēmumam SIA “SPT Serviss””. Uzņēmums ir mazs un tā izaugsmei ir nepieciešams izveidot mārketinga stratēģiju. Diplomdarba mērķis ir izstrādāt interneta mārketinga stratēģijas plānu uzņēmumam SIA “SPT Serviss”. Lai to panāktu tika analizēta uzņēmuma mārketinga vide, izpētītas mārketinga iespējas internetā, uzņēmumam ar nelielu budžetu, un izpētītas vairākas satura pārvaldes sistēmas mājaslapas izveidei. Diplomdarba rezultātā tika veikta uzņēmuma mārketinga vides analīze un, veicot izpēti, izveidoti priekšlikumi finansiāli izdevīgākajam risinājumam. The subject of diploma theses is “Internet marketing strategy for PLC “SPT Serviss”. It’s a small business and for it to grow it is necessary to create a marketing strategy. Diploma theses aims to develop an internet marketing strategy plan for “SPT Serviss”. To achieve this goal marketing environment analysis was made, internet marketing options and content management system were researched. As the result of this diploma theses company’s marketing envirnoment was analysed and proposals for financially optimal solution were made.