Show simple item record

dc.contributor.advisorFortiņš, Egīls
dc.contributor.authorŠtubis, Guntis
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-04T01:09:05Z
dc.date.available2016-07-04T01:09:05Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other54055
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/33421
dc.description.abstractBakalaura darbā tiek analizēts starptautiska uzņēmuma „Adidas group” pārstāvniecības Latvijā „Adidas Baltic SIA” izmantotās mārketinga komunikācijas .Par praktisku piemēru autors izvēlējās sporta apavus „Adidas Energy Boost” virzīšanu tirgū. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorētiskām atziņām un aptaujas rezultātiem , izpētīt uzņēmuma „adidas Baltics SIA” virzītā produkta „Adidas Energy Boost” mārketinga komunikāciju efektivitāti Latvijas tirgū, atklāt to nepilnības un sniegt priekšlikumus konstatēto nepilnību novēršanai. Darbs sastāv no 3 nodaļām. Pirmā nodaļā aplūkotas mārketinga komunikāciju teorētiskās atziņas, otrajā un trešajā-analizētas mārketinga komunikācijas no praktiskās puses. Bakalaura darba apjoms ir 91 lpp. ietvertas 5 tabulas, 43 attēli , 11 pielikumi.
dc.description.abstractBachelor's work analyzes by representatives in Latvia „Adidas Baltic SIA” of international company „Adidas Group” rmarketing communications use The author chose for example its sports's shoes "Adidas Energy Boost" . The aim of the Bachelor thesis is, based on theoretical research and questionnaire analysis, explore marketing communications in the enterprise „ Adidas Baltic SIA”, identify failures and give proposals for them. Work consists of 3 parts. The first and second chapter described theoretical aspects of marketing communications, third-analyzed marketing communications from practical side. Bachelor thesis contains 91 pages. with 43 illustrations,5 tables and 11 appendixes.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectreklāma
dc.subjectprodukti
dc.subjectveicināšana
dc.subjectsaskarsme
dc.subjectapkalpošana
dc.titleStarptautiskā uzņēmuma "Adidas Group" pārstāvniecības "Adidas Baltic SIA" izmantotie mārketinga komunikāciju veidi sporta apavu "Adidas Energy Boost" virzīšanai tirgū.
dc.title.alternativeThe types of the marketing communications for promotion in sports footwear "Adidas Energy Boost" by representatives in Latvia "Adidas Baltic SIA" of international company "Adidas Group".
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record