Darbinieku motivācijas pilnveidošanas iespējas Zviedrijas mazumtirgotāja ICA Gruppen meitas uzņēmumā „SIA Rmi Latvia”
Autor
Vilcāns, Ilvars
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Fortiņš, Egīls
Datum
2016Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Šajā darbā tiks apskatīts temats par personāla motivāciju tirdzniecībā. Pētījuma mērķis ir noskaidrot kā var ietekmēt darbiniekus, izmantojot viņu motivāciju Ja būs savstarpējā saikne starp darbiniekiem un darba devēju, tas var sekmēt uzņēmuma attīstību un paaugstināt ekonomiskos rādītājus valstī. Darbā autors pēta motivācijas jēdzienu un personāla motivācijas nozīmi tirdzniecības uzņēmumu attīstībā. Lai varētu izprast problēmas, kas saistās ar personāla motivāciju ir vajadzīgs teorētiskais pamatojums, kura iegūšanai tiks izmantotas un aprakstītas populārākās un izplatītākās motivēšanas teorijas: •satura motivēšanas teorijas; •norises motivēšanas teorijas; •stimulējošās motivēšanas teorijas. Darbs sastāv no 85 lpp. tajā ir 22 attēli, 3 tabulas , 3 .pielikumi. The paper examines the issue of sales personnel motivation. The purpose of the paper is to investigate the way employees are stimulated for better performance at work by using motivation tools. If there is a link between employees and employers established, it certainly contributes to the development of an enterprise. As a consequence economical parameters rise in the country. The author examines the concept of motivation and the role of sales personnel motivation in working environment. Theoretical background is essential in order to understand the problems related to personnel motivation. For illustration the problem the following most discussed and popular motivation theories are used in the paper: •content motivation theory •process motivation theory •stimulating motivation theory The work consists of 85 pages, it contains 22 pictures, 3 tables, 3 attachments