NIKE+RUN Club mārketinga komunikācijas plāna izstrāde zīmola attīstīšanai Latvijā 2016./2017.gadam
Author
Nagle, Inese
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darbs “Nike+ Run Club mārketinga komunikācijas plāna izstrāde zīmola attīstīšanai Latvijā 2016./2017. gadam”. Maģistra darba mērķis ir, pamatojoties uz integrētā mārketinga komunikāciju teorijas atziņām, Nike+ Run Club zīmola mārketinga komunikāciju analīzi, kā arī uz patērētāju aptaujas rezultātiem par NRC zīmolu, izstrādāt atbilstošu mārketinga komunikāciju plānu zīmola attīstīšanai un izvirzīt priekšlikumus zīmola mārketinga komunikāciju pilnveidošanai. Maģistra darba 1. nodaļā tiek pētīts integrētās mārketinga komunikācijas līdzekļu pielietojums zīmola attīstīšanā, 2. nodaļā tiek analizētas zīmola Nike+ Run Club attīstīšanas iespējas un līdz šim realizētā mārketinga komunikācijas, savukārt 3. nodaļā tiek analizēts patērētāju viedoklis par zīmolu, kā arī izstrādāts mārketinga komunikācijas plāns zīmola attīstīšanai integrētās mārketinga komunikācijas kontekstā. Maģistra darba apjoms ir 82 lpp, tas ietver 27 attēlus un 14 pielikumus. Izmantotās literatūras sarakstā ir 25 nosaukumi. Atslēgvārdi: Nike, Nike+ Run Club, zīmols, mārketinga komunikācijas Master’s paper “Nike+ Run Club marketing communication plan for brand development in Latvia in 2016/2017”. The aim of this master’s paper is to outline an appropriate marketing communication plan for brand development and offer recommendations for improvement of brand marketing communications based on the insights of integrated marketing communication theory, analyses of Nike+ Run Club brand marketing communications, as well as on results of the consumer survey about NRC brand. In the first chapter of this master’s paper, there is researched the application of the integrated marketing communication tools for brand development. In the second chapter there are analysed Nike+ Run Club brand’s development opportunities and so far implemented marketing communications strategies, while the third chapter puts emphases on the research of consumers’ opinion about the brand, as well as there is created a marketing communication plan for brand’s further development in the context of integrated marketing communication. The master’s paper includes 82 work pages with 27 pictures and 14 attachments. List of literature includes 25 items. Keywords: Nike, Nike+ Run Club, brand, marketing communications