Tiešās pārdošanas modeļa pielietošana SIA''Avon Cosmetics"
Author
Ovsjaņņikova, Olga
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Danovičs, Vadims
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba temats ir “Tiešās pārdošanas modeļa pielietošana SIA''Avon Cosmetics" . Maģistra darba mērķis ir izvērtēt starptautiskas kompānijas SIA „Avon Cosmetics” tiešās pārdošanas modeļa pielietojumu, tās stiprās un vājās puses, un izdarīt secinājumus, kā var uzlabot to darbību. Darba teorētiskajā daļa pētīta mārketinga būtība, tiešā mārketinga un tiešās pārdošanas īpatnības. Darba empīriskajā daļā tika analizēts uzņēmums SIA “Avon Cosmetics”, tas pārdošanas shēma, mārketinga mērķi un līdzekļi. Īpaša uzmanība veltīta uzņēmuma riskiem un faktoriem, kas tieši, vai netieši ietekmē pārdošanu. Analīzes rezultātā autore noteica būtiskākos riskus un draudus, kas ir saistītas ar tiešo pārdošanu, un izvirzīja savus priekšlikumus uzņēmumam SIA “Avon Cosmetics”. Darba apjoms 96 lpp., tajā ievietoti 43 attēli, 3 tabulas. The theme of the Master`s work is " Direct Selling Model in "Avon Cosmetics"LCC". The aim of the work is to evaluate the situation of the direct sellings in the international company "Avon", its strong and weak points, to make a conclusion how its work can be improved. The essence of marketing as well as peculiarities of direct marketing and direct sellings are investigated in the theoretical part of the work. "Avon Cosmetics" LCC enterprise, its scheme of sellings, marketing and methods of marketing are analysed in the practical part of the work. Particular attention is paid to the risks of the enterprise and those factors which have influence on its sellings directly or indirectly. Based on the analysis the author finds the main risks connected with selling and brings forward her own suggestions for "Avon Cosmetics. Number of pages 96 pp, including 43 figures and 3 tables.