Pircēju rīcību ietekmējošie faktori mobilo telefonu tirgū.
Autor
Sipļivijs, Pāvels
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Datum
2016Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Patērētāju rīcību izprašanas ir viena no būtiskajam sastāvdaļām mārketingā. Katram uzņēmumam ražojot produktu jāpārzina patērētāja vajadzības un šīs vajadzības jāprot apmierināt. Darba mērķis ir pamatojoties uz pircēju rīcības teorētiskām atziņām un pircēju aptaujas datiem, izpētīt un izanalizēt pircēju rīcību ietekmējošos faktorus mobilo telefonu tirgū izdarīt secinājumus un sniegt priekšlikumus mobilo telefonu tirgu attīstībai. Darbs sastāv no trim nodaļām. Pirmajā nodaļā tika apskatīts pircēju rīcības ietekmējošie faktori, pircēju lēmuma pieņemšana process un produkta kvalitātes raksturotāji. Otrajā nodaļā tika apskatīts mārketinga komunikācija būtība, mārketinga komunikācijas veidi. Trešajā nodaļā tika veikta aptauju ar mērķi noskaidrot, kādi faktori ietekmē patērētāju Latvijās tirgū. Darba apjoms ir 60 lpp., tajā ir 18 attēli un 2 pielikumi. Understanding of consumer behavior is one of the main parties of marketing. Every company that produces goods need to know consumer needs and to satisfy them. Aim is to research and analyze factors which influence consumers behavior in the market of mobile phones based on consumers decision theories and consumer survey results. And in the end to make conclusions and recommendations for mobile phones market development. Bachelor thesis consist of three parts. In the first part author made an overview of factors which influence consumers decision, of decision making process and product quality features.Second part consists of the marketing and marketing communication theories overview. In the third part there is survey "which factors effect consumer decision in the mobile Phone market in Latvia" process overview and analysis of results.