Show simple item record

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļena
dc.contributor.authorSipļivijs, Pāvels
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-04T01:09:09Z
dc.date.available2016-07-04T01:09:09Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other55362
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/33441
dc.description.abstractPatērētāju rīcību izprašanas ir viena no būtiskajam sastāvdaļām mārketingā. Katram uzņēmumam ražojot produktu jāpārzina patērētāja vajadzības un šīs vajadzības jāprot apmierināt. Darba mērķis ir pamatojoties uz pircēju rīcības teorētiskām atziņām un pircēju aptaujas datiem, izpētīt un izanalizēt pircēju rīcību ietekmējošos faktorus mobilo telefonu tirgū izdarīt secinājumus un sniegt priekšlikumus mobilo telefonu tirgu attīstībai. Darbs sastāv no trim nodaļām. Pirmajā nodaļā tika apskatīts pircēju rīcības ietekmējošie faktori, pircēju lēmuma pieņemšana process un produkta kvalitātes raksturotāji. Otrajā nodaļā tika apskatīts mārketinga komunikācija būtība, mārketinga komunikācijas veidi. Trešajā nodaļā tika veikta aptauju ar mērķi noskaidrot, kādi faktori ietekmē patērētāju Latvijās tirgū. Darba apjoms ir 60 lpp., tajā ir 18 attēli un 2 pielikumi.
dc.description.abstractUnderstanding of consumer behavior is one of the main parties of marketing. Every company that produces goods need to know consumer needs and to satisfy them. Aim is to research and analyze factors which influence consumers behavior in the market of mobile phones based on consumers decision theories and consumer survey results. And in the end to make conclusions and recommendations for mobile phones market development. Bachelor thesis consist of three parts. In the first part author made an overview of factors which influence consumers decision, of decision making process and product quality features.Second part consists of the marketing and marketing communication theories overview. In the third part there is survey "which factors effect consumer decision in the mobile Phone market in Latvia" process overview and analysis of results.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectpircēju rīcība,
dc.subjectmobilie telefoni
dc.subjectmārketinga komunikācijas
dc.subjectietekmējošie faktori.
dc.titlePircēju rīcību ietekmējošie faktori mobilo telefonu tirgū.
dc.title.alternativeFactors that influence to consumer behavior in mobile phone market.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record