Saldus pilsētas izglītības iestādes un kultūrvides attīstība
Author
Ruzaiķis, Jurģis
Co-author
Latvijas Universitāte. Ģeogrāfijas un Zemes zinātņu fakultāte
Advisor
Krišjāne, Zaiga
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
Ruzaiķis, J. 2016. Saldus pilsētas izglītības iestādes un kultūrvides attīstība. Bakalaura darbs. Latvijas Universitāte, Rīga 64 lpp. Bakalaura darbā tiek pētītas Saldus pilsētas pieejamās izglītības iestādes un to attīstības izmaiņas, pilsētas kultūrvides objekti, kā arī pilsētas identitāte. Saldus pilsētas izglītības iestādes šobrīd ir aktuālas, jo Saldus pilsētā iedzīvotāju skaitam samazinoties, ir nepieciešams veikt izglītības iestāžu reformu. Informācija par Saldus pilsētas izglītības iestādēm nav apkopotas. Kultūrvides attīstība ir viens no galvenajiem veidiem, kā uzlabot tūrismu Saldus pilsētā. Bakalaura darba mērķis ir apkopot informāciju par izglītības iestādēm un to lomu pilsētā, kā arī kultūrvides attīstības iezīmes Saldus pilsētā. Iedzīvotāju skaita samazināšanās atspoguļojas Saldus pilsētas izglītības struktūrā un kultūrvidē, kā arī pārveido pilsētas vidi. Lai noskaidrotu skolēnu apmierinātību ar izglītības iestāžu reformu un kultūrvides attīstību tika veikta anketēšana un rezultātu analīze. Rezultāti rāda, ka liela daļa Saldus pilsētas skolēni nav apmierināti ar skolu reformu - strauja skolu reforma rada skolēniem nelabvēlīgus mācību apstākļus. Ruzaiķis, J. 2016. Saldus educational institutions and development of cultural environment. Bachelor thesis. Latvian University, Riga, 64 p. The bachelor’s thesis investigates Saldus' developmental changes, its urban educational institutions, and the city’s cultural environment as the city’s identity. Saldus educational institutional changes are topical because of population decrease. It is necessary to make changes in educational institutions because of the population decrease in the city . Currently there is no compiled information about Saldus' educational institutions nor its history. Cultural environment is one of the key factors to improve Saldus' tourism industrz and citizens' overall satisfaction. This thesis' aim is to compile information about Saldus' educational institutions, cultural environment and their roles in its development. A portion of this thesis aims to analyze the city's cultural environment and education as noted in other authors' works and to describe Saldus' educational institutions and cultural environment as well as other aspects of the city. Population decrease reflects directly upon educational structure and in city environment as such a decrease has and will continue to shape Saldus. In order to gauge student satisfaction with educational institutional changes and cultural environment development, a survey was taken. Survey results indicate that Saldus students are not satisfied with the school reform nor the drastic changes to educational structure and believe this negatively impacts students.