Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorUlberte, Līga
dc.contributor.authorAbramoviča, Lauma
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-04T01:10:16Z
dc.date.available2016-07-04T01:10:16Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other54592
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/33622
dc.description.abstractMaģistra darbs “Teātra un sabiedrības komunikatīvais diskurss 21. gadsimtā. Latvijas piemērs” ir veltīts septiņu Latvijas teātru mārketinga aktivitāšu izpētei, procesos iesaistot dažādas auditorijas daļas. 21. gadsimts ir vērtējams par robežšķirtni starp tradicionālajiem komunikācijas veidiem, arvien vairāk pārvirzoties uz saziņu internetā un sociālajos tīklos. Darba ietvaros padziļināti pievēršoties pasākumu mārketinga teorijai, Latvijas teātru īstenotās mārketinga stratēģijas un rīkotie auditorijas piesaistes pasākumi vērtēti gan individuāli, gan savstarpēji, ņemot vērā arī papildu faktorus, piemēram, teātra izvietojumu, konkurenci un auditorijas segmentāciju. Iegūtie rezultāti ļauj izdarīt secinājumus par teātra īstenotajām mārketinga stratēģijām un daudzveidīgo pasākumu klāstu, kā arī noteikt auditorijas iesaistes iespējas tajās.
dc.description.abstractThe master thesis “Communicative Discourse of Theatre and Society in the 21st Century. The Case of Latvia” is a research of seven Latvian theatre organizations and their marketing activities, developing different audiences. 21st century has been defined as a time when traditional communication shifts to communication online and via social networks. This thesis views different marketing strategies theatres in Latvia use and organized audience development events individually and mutually, taking into accoung additional factors, for example, the geographical place of the theatre, competition and audience segmentation. The results allows to concude what are the marketing strategies theatres use and what events they create as well as define audience involvement in respective events.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectFiloloģija
dc.subjectteātris
dc.subjectauditorija
dc.subjectmārketings
dc.subjectkomunikācija
dc.subjectsociālie tīkli
dc.titleTeātra un sabiedrības komunikatīvais diskurss 21. gadsimtā. Latvijas piemērs
dc.title.alternativeCommunicative Discourse of Theatre and Society in the 21st Century. The Case of Latvia
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige