Politiskā komunikācija - interneta joku resurss
Автор
Gēliņa, Aija
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Bāra, Daina
Дата
2016Metadata
Показать полную информациюАннотации
Darba tēma: Politiskā komunikācija – interneta joku resurss. Darba mērķis: izpētīt interneta humoru par politisko komunikāciju, noskaidrot, kā jaunieši uztver tajā ietvertos politiķus un, kā novērtē politisko darbību. Darba uzdevumi: literatūras studijas, politiskās komunikācijas gadījumu un interneta humora izpēte, jauniešu aptaujāšana, datu analīze. Teorētiskā pieeja: Dž. Fiske, E. Grifins, K. Sandersa, B. MakNairs, B. Pfetša, F. Esers, R. Negrine, T. Benski, E. Fišers, R. Šmite, M. Kastels. F. L. F. Lī, Dž. C. Baumgartnere. Metodoloģija: literatūras studijas, kvalitatīvā kontentanalīze, aptauja, kvantitatīva datu apstrāde. Pētījuma rezultāti: jaunieši, kuri ir redzējuši interneta politisko humoru, neuztver politiķus un politisko darbību negatīvāk. Atslēgvārdi: politiskā komunikācija, internets, humors, jaunieši. Topic of the research: Political communication – satires in internet. The aim: to analyze online humor based on political communication and young people`s perception of political action and politicians reflected in humor. Objectives: literature studies, research of political communication and online humor, survey of young people, data analysis. Theoretical approach: J. Fiske, E. Griffin, K. Sanders, B. McNair, B. Pfetsh, F. Esser, R. Negrine, T. Benski, E. Fisher, R. Šmite, M. Castells, F. L. F. Lee, J. C. Baumgartner. Methodology of research: literature studies, qualitative content analysis, survey, quantitative data collection. Conclusion: young people who have seen the online political humor do not have more negative perception of politicians and political action. Keywords: political communication, internet, humor, young people.