Show simple item record

dc.contributor.advisorRostoks, Toms
dc.contributor.authorOpincāns, Miks
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-04T01:11:49Z
dc.date.available2016-07-04T01:11:49Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other52841
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/33914
dc.description.abstractDarba nosaukums : ASV kā ienaidnieka tēla veidošana - Krievijas gadījums Darba mērķis: Veikt Krievijas metožu izpēti un analīzi, šādā veidā noskaidrojot ASV, kā Krievijas ienaidnieka tēla koncepciju. Izpētes jautājums: Vai Russia Today un Pirmā kanālais 2014.gada jūlijā,kad bija stājušās spēkā pret Krieviju vērstās sankcijas, veidojuši līdzīgus , negatīvu nostāju veidojošus ASV tēlus? Darba struktūra: Teorētiskā daļa: Aplūkot propagandas koncepciju, kādi ir propagandas veidi un tipi, respektīvi šāda teorētiskā daļa nepieciešama,lai labāk spētu izprast ienaidnieka tēla veidošanas koncepciju, ar kādu propagandu tiek veidots ASV tēls, vai tā ir baltā vai melnā propaganda. Empīriskā daļa: Analizēt Krievijas ienaidnieka tēla konstruēšanu, pētījumā aplūkojot divus no Krievijas televīzijas kanāliem, to paņēmienus, kuru rezultātā tiek mēģināts celt Krievijas valsts prestižs un popularitāte, ar masu mediju palīdzību, un ASV kā ienaidnieka tēla veidošana savu iedzīvotāju acīs ne tikai Krievijā, bet arī pašā ASV, un citās vietās, kuras sastopama krievu diaspora.
dc.description.abstractTitle: Modeling the United States as enemy: case of Russia Objective: Do research and analysis to Russian methods , to understand The United States, as enemy of Russia. Research question: Did Russia Today and the Channel One in July 2014, when already sanctions against Russia were introduced, created similar negative view of the US image? Structure of work: Theoretical part: look at the concept of propaganda, the propaganda types and forms, namely this theoretical part need to be better able to understand the concept of the enemy's image, with a which propaganda type is THE US image built, a white or black propaganda. Empirical part: the analysis of the Russian enemy image study design, including two major Russia TV channels, their techniques as a result of which an attempt is being made to bring the Russian national prestige and popularity up with the media, and make The United States as the enemy in the eyes of citizens, not only in Russia but also in the US, and other places which have the Russian diaspora.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPolitikas zinātne (politoloģija)
dc.subjectASV
dc.subjectKrievija
dc.subjectIenaidnieka tēls
dc.subjectpropaganda
dc.subjectanti-amerikānisms
dc.titleASV kā ienaidnieka tēla veidošana - Krievijas gadījums
dc.title.alternativeModeling the United States as enemy: case of Russia
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record