Pasaulskatījuma ietekme krāsu izvēlē: vegānu un veģetāriešu vizuālās komunikācijas analīze
Author
Grūba, Zanda
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Šķilters, Jurģis
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
Darba nosaukums ir “Pasaulskatījuma ietekme krāsu izvēlē: vegānu un veģetāriešu vizuālā komunikācijas analīze”. Pētījuma mērķis ir noskaidrot veģetāriešu un vegānu vizuālo komunikāciju, pētījumā laikā noskaidrojot veģetāriešu un vegānu grupas krāsu izvēles un visēdāju krāsu izvēles, un atšķirības šo grupu kontekstā. Pētījuma ietvaros noskaidrotas krāsu preferences divās grupās, izmantojot kvantitatīvās pētījumu metodes kā aptauja, kontentanalīze un kvazi –eksperiments. Teorijā aplūkotas krāsu teorijas un ekoloģiskās valences teorijas principi. Rezultāti liecina, ka pētījumā konstatētas atšķirīgas krāsu izvēles. The name of the master thesis is “ Worldviews influence on color choices: vegan and vegetarian visual communication analysis”. The study aims to find out vegetarian and vegan visual communication , the study during the identification of vegetarian and vegan group color preferences and other people color choices , and the differences in this group context. Study clarified the color preferences for the two groups , using quantitative research methods as survey, content analysis and quasi-experiment. Theory deals with color theory and ecological valence theory principles . The results show that the study identified different color preferences.