Sociālie mediji kā mārketinga komunikācijas instruments: "Manilla" un "Coo Culte" piemēri
Author
Dimpere, Linda
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir “Sociālie mediji kā mārketinga komunikācijas instruments: “Manilla” un “Coo Culte” piemēri”, kuras ietvaros tiek noskaidrota problēmas aktualitāte Latvijas uzņēmumu vidū. Pētījuma mērķis ir noskaidrot, kādā veidā un kādam nolūkam tādi uzņēmumi kā “Manilla” un “Coo Culte” izmanto sociālos medijus mārketinga komunikācijai, kā arī kādus rezultātus tie snieguši abiem uzņēmumiem. Darba izvirzītie uzdevumi ir izpētīt un apkopot literatūru par mārketingu, sociālajiem medijiem un patērētāju uzvedību, veikt pētījumu (kontentanalīzi, aptauju un interviju) un tā analīzi, kā arī formulēt secinājumus. Bakalaura darba gaitā tika secināts, ka rūpīgi pārdomāta mārketinga komunikācija sociālajos medijos var palīdzēt sasniegt sekmīgus rezultātus uzņēmumiem. The theme of the Bachelor thesis is “Social media as a marketing communication tool: examples of “Manilla” and “Coo Culte””, in which inquire the problems actuality among Latvian organizations. The aim of the paper is to determine, how and for what purpose companies such as “Manilla” and “Coo Culte” uses social media for marketing communication, and what results are achieved. The main task of this thesis was to gather required information about marketing, social media and consumer behaviour, research the problem using methods like content analysis, survey and interview, analyse obtained results and formulate conclusions. In the process of research, author came to conclusions that accurately deliberated marketing communication in social media can help companies achieve successful results.